کد خبر : 1660552 | 17 دی 1398 ساعت 20:43 | 31.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ منفی برندان راجرز به منچستریونایتد

برندان راجرز، سرمربی باتجربه لسترسیتی احتمال انتقال جیمز مدیسون به یونایتد را رد کرد.

پاسخ منفی برندان راجرز به منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، جیمز مدیسون، هافبک 23 ساله و خلاق لسترسیتی در این فصل عملکرد درخشانی داشته و یکی از عوامل نتایج درخشان لستر قلمداد می شود. این هافبک بازیساز مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد، اما برندان راجرز تاکید کرد لستر علاقه ای به فروش بازیکنانش نداشته و تازه به دنبال تقویت ترکیبش در فصل زمستان نیز است.

 

1467606

 

برندان راجرز گفت: "جیمز مدیسون بازیکن با استعدادی بوده و در ژانویه و ادامه اینجا خواهد ماند. هیچ پیامی برای منچستریونایتد ندارم، اما قطعا هیچ بازیکنی لسترسیتی را در ماه ژانویه ترک نخواهد کرد و ما علاقمندیم مدیسون در لسترسیتی مانده و طی سالهای آینده به ما کمک کند. جیمز و مدیر برنامه اش در حال مذاکره با باشگاه هستند و این مسائل زمان می برد."

 

بن چیلول، دیگری بازیکنی است شایعاتی در مورد جدایی او شنیده شده و اخبار حاکی از تمایل تیم هایی چون چلسی و منچسترسیتی برای انتقال این بازیکن است.

 

راجرز در این رابطه نیز گفت: "فشاری روی ما برای فروش  بازیکنان وجود ندارد و نیازی هم به فروش آنها نیست. ما یک تیم واقعا قدرتمند در اختیار داریم که بسیاری از آنها بازیکنان جوانی هستند. ما به دنبال جذب بازیکنان جدید هم هستیم، اما اگر این اتفاق رخ نداد با همین ترکیب ادامه داده و در تابستان به دنبال تقویت تیم خواهیم بود."

دیدگاه‌ها