کد خبر : 1660562 | 17 دی 1398 ساعت 21:33 | 84.1K بازدید | 0 دیدگاه

دستورالعمل: حفظ گابریل کالدرون

در جلسه فوق‌العاده هیئت‌مدیره پرسپولیس چه گذشت؟

اعضای هیئت مدیره و همچنین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس سه شنبه شب در ساختمان باشگاه تشکیل جلسه دادند و برای پرداخت قسط دوم کالدرون توافق کردند.

در جلسه فوق‌العاده هیئت‌مدیره پرسپولیس چه گذشت؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس زمستان سخت و بحرانی ای را همچون تابستان ۹۸ سپری می‌کند. مدیران پرسپولیس که برای پرداخت حقوق کالدرون با مشکلاتی مواجه هستند، امشب نیز در ساختمان باشگاه تشکیل جلسه دادند تا در این باره به بحث و گفتگو بپردازند و حالا اخبار درز کرده از این جلسه، نشان می‌دهد که توافقاتی نیز حاصل شده است.

 

دقایقی پیش محمدحسن انصاری‌فرد در حالی به عنوان آخرین نفر و به همراه مشاورانش باشگاه را ترک کرد که خبرنگار ما امیدوار به صحبت با او بود اما مدیرعامل پرسپولیس گفت که در این مقطع ترجیح می‌دهد گفتگویی انجام ندهد اما قول صحبت های مفصل در آینده را داد و سپس با خودروی BMW خود، خیابان شیخ بهایی را ترک کرد.

 

جلسه امشب مدیران باشگاه از ساعت ۱۹ در ساختمان باشگاه پرسپولیس در حالی برگزار شد که رسول پناه عضو جدید هیئت مدیره و دندان پزشک سابق وزیر در این جلسه غیبت داشت اما انصاری فرد، نبی، رغبتی، هاشمی و چند نفر دیگر در آن حضور داشتند.

 

شنیده ها حاکی از آن است که مدیران پرسپولیس بر سر مشکل اصلی باشگاه یعنی مطالبات کالدرون به بحث و بررسی پرداختند و در نهایت قرار بر این شد که تا هفته آینده مشکلات مالی مربوط به قرارداد کالدرون حل شود. به عبارتی، پرسپولیسی ها عملیات پرداخت قسط اول کالدرون را حل می‌کنند و سپس بخشی از قسط دوم را پرداخت خواهند کرد. به نقل از مشاهدات خبرنگار ما در مقابل باشگاه، مدیران پرسپولیس برای پرداخت بخشی از قسط دوم تامین اعتبار کرده‌اند و بعید است در این خصوص مشکلی به وجود بیاید.

 

همچنین مصوب شد که فردا (چهارشنبه) پنج درصد از حقوق بازیکنان به آن ها پرداخت شود تا بخشی از نگرانی های کالدرون از بین برود. البته مهم‌ترین موضوع، اختلاف نظر سرمربی آرژانتینی با افشین پیروانی است که انصاری‌فرد وعده داد این مسئله را با مذاکره حضوری حل کند.

 

جلسه در حالی ساعت ۲۰:۳۰ به پایان رسید که نظر هیئت مدیره سرخ ها بر تداوم همکاری با گابریل کالدرون است و آن ها در مقطع فعلی به هیچ عنوان قصد انتخاب مربی جدید را ندارند.

دیدگاه‌ها