کد خبر : 1660806 | 18 دی 1398 ساعت 22:56 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

ایلکای گوندوغان:

یونایتد می تواند هر تیمی را شکست دهد

ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی سیتی معتقد است تیمش می توانست باز هم دروازه منچستریونایتد را باز کند.

یونایتد می تواند هر تیمی را شکست دهد


به گزارش "ورزش سه"، دیشب منچسترسیتی در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه در اولدترافورد 1-3 یونایتد را مغلوب کرد تا گام بلندی برای صعود به فینال بردارد. ایلکای گوندوغان با هشدار به همبازیانش مدعی شد یونایتد هنوز هم تیم بزرگی بوده و می تواند هر رقیبی را مغلوب کند.

 

ایلکای گوندوغان گفت: "من در زمین احساس می کردم می توانستیم حتی بهتر عمل کرده و شانس هایمان را بهتر تبدیل به گل کنیم. اما عملکرد سیتی بسیارخوب و تماشایی بود و من نمی خواهم از نمایش نیمه اول گله کنم. این نتیجه برای بازی رفت مهم بود و من احساس خوبی برای کسب این پیروزی پیش از بازی برگشت دارم.

 

1468010

 

این یک تفاضل عالی برای ما است، اما حریف منچستر یونایتد است و هنوز کار تمام نشده است. اگر ما در بازی دوم مشابه بازی رفت بازی کنیم، فکر نمی کنم آنها فرصتی داشته باشند.

 

شکست ماه قبل در لیگ مقابل یونایتد آزاردهنده بود، زیرا دربی همیشه یک بازی ویژه است. یونایتد هنوز یک باشگاه عالی بزرگ با بازیکنان فوق العاده هستند و آنها می توانند هر تیمی را شکست دهند. ما در بازی در لیگ مغلوب شدیم و هدف ما این بود که دو مرتبه مقابل آنها شکست نخوریم، پس واکنش سیتی بسیار خوب بود. ما چند ویدئو از بازی لیگ دیده و به خودمان گفتیم که می خواهیم بهتر عمل کنیم. اما من همیشه از صفر شروع می کنم، یک بازی و یک چالش جدید.

 

ما می دانستیم که شرایط ماه گذشته دشوار بود، تعداد بازی هایی که ما به میدان رفتیم باورنکردنی بود و در نیمه دوم احساس کردیم که بازی کردن هر دو تا سه روز در چنین دوره ای چقدر دشوار است. این چیزی نیست که ما بخواهیم تغییر دهیم، ما فقط می خواستیم تا سر حد ممکن خوب بازی کرده و عملکردی بهتر از بازی لیگ ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها