کد خبر : 1660829 | 19 دی 1398 ساعت 09:27 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

نظر مشترک دو ستاره رئال: بردیم اما بازی سختی بود

دنی کارواخال و فدریکو والورده، دوستاره رئال مادرید، معتقد هستند که این تیم در یک بازی سخت مقابل والنسیا به پیروزی رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اولین بازی نیمه نهایی سوپر جام اسپانیا در شهر جده عربستان برگزار شد و دو تیم رئال مادرید و والنسیا رودرروی یکدیگر قرار گرفتند. شاگردان زین‌الدین زیدان با ارائه یک نمایش برتر و با نتیجه ۳-۱ حریف خود را شکست دادند تا یک پای فینال این رقابت‌ها لقب بگیرند.

 

دنی کارواخال پس از پایان بازی در باره پیروزی رئال مادرید مقابل والنسیا گفت: "به خوبی تلاش کردیم و این موضوع کاملا مشخص بود. آنها توپ ربایی های خوبی انجام می‌دادند ولی ما توپ های کمی را از دست دادیم و کنترل بازی را در اختیار داشتیم. حالا احساس فوق العاده ای داریم و امیدوار هستیم که به همین شکل به کار خود ادامه دهیم. فعلاً باید استراحت کنیم و آماده بازی‌فینال کردیم. قهرمانی در سوپرجام هدیه ای فوق العاده برای تولد من خواهد بود."

 

1468064

 

ستاره اروگوئه‌ای رئال مادرید یعنی فدریکو والورده نیز پس از بازی گفت: " به دلیل شرایط آب و هوایی کار برای ما دشوار بود ولی ما ۹۰ دقیقه دویدیم. والنسیا تیم قدرتمندی است اما سعی کردیم که از همان دقایق ابتدایی آنها را تحت فشار قرار دهیم. زیدان به من خودباوری فوق العاده ای داده است. این کار را برای سایر اعضای تیم نیز انجام داده.در واقع هم ما به او اطمینان داریم و هم او به ما."

 

والورده در پایان پیرامون جذب احتمالی پل پوگبا توسط رئال مادرید نیز گفت: " اگر مشخص شود که او در آینده به اینجا می آید سعی خواهم کرد که از او چیزهای بسیار زیادی یاد بگیرم."

 

1468065

دیدگاه‌ها