کد خبر : 1660916 | 19 دی 1398 ساعت 15:25 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

توصیه های جالب ستاره سابق یونایتد برای راشفورد

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق شیاطین سرخ، معتقد است که مارکوس راشفورد باید در زمین مسابقه شخصیت جنگنده تری از خود به نمایش بگذارد.

توصیه های جالب ستاره سابق یونایتد برای راشفورد

به گزارش "ورزش سه"، مارکوس راشفورد در فصل جدید عملکرد فوق‌العاده‌ای ارائه داده و بهترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد. این مهاجم انگلیسی تا به اینجای فصل موفق به ثبت ۱۷ گل در همه رقابت ها شده و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم اوله گنار سولسشر بوده است.



مهاجم سابق منچستر یونایتد اما معتقد است که راشفورد می‌تواند بهتر از این ها نیز عمل کند. برباتوف در این باره گفت: " راشفورد یک گل فوق العاده دیگر مقابل منچسترسیتی در ضد حمله به ثمر رساند. منچستر یونایتد بازیکنان پرسرعت زیادی دارد اما از آنها به خوبی استفاده نمی کند. مشکل از نظر من این است که بازیکنان سریع تیم در بعضی مواقع بیش از حد توپ را نگه می دارند. آنها همچنین در بعضی مواقع تلاش می‌کنند تا در فضا حرکت کنند اما از سوی هافبک یونایتد دیده نمی شود. اگر من نیز در زمان بازی به اندازه راشفورد می دویدم و هیچ کسی من را نمی دید بعد از بار سوم کاملا ناامید می شدم و انرژی ام را از دست می دادم."

 

 

1467855



برباتوف در ادامه گفت: " وقتی من بازی می کردم سر الکس به بازیکنان می گفت که سریعاً توپ را به بربا بدهید و بعد از آن در یک جا ساکن نباشید چرا که او می خواهد به شما پاس بدهد. شما باید هم تیمی های خود را بشناسید و بدانید که کدام یک از آن ها قصد فرار کردن دارد و کدام یک می خواهد به شما پاس بدهد. اینها یک سری چیز های جزئی است اما مهمترین نقش را ایفا می‌کنند.



راشفورد در صورت نیاز باید فریاد بزند و از دیگر بازیکنان بخواهد که او را ببینند. برای پیروز شدن باید بجنگید و شخصیت خود را نشان دهید. شما باید هر چیزی که به منظور پیروز شدن در یک بازی موثر است را انجام دهید."

دیدگاه‌ها