کد خبر : 1660937 | 19 دی 1398 ساعت 17:01 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ و تکذیب شایعات خرید سانه در زمستان

حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی باشگاه بایرن مونیخ، تایید کرد که این باشگاه در زمستان برنامه ای برای جذب لروی سانه نخواهد داشت.

بایرن مونیخ و تکذیب شایعات خرید سانه در زمستان

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه در تابستان تا آستانه جدایی از منچستر‌یونایتد و انتقال به بایرن مونیخ پیش رفت اما این ستاره آلمانی در ماه آگوست و در بازی مقابل لیورپول دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد تا چند ماه به دور از میادین باشد؛ موضوعی که باعث شد بایرن‌مونیخ از خرید او منصرف شود. با این وجود پیش‌بینی می‌شود که این ستاره آلمانی تا حدود دو هفته دیگر به میادین بازگردد.

 

 

1426788

 


حالا و با بهبود مصدومیت سانه، دوباره شایعاتی درباره انتقال احتمالی این ستاره آلمانی به بایرن مونیخ به گوش رسیده است و گفته می شود که باواریایی‌ها برای جذب او در زمستان اقدام خواهند کرد. با وجود این شایعات اما امروز مدیر ورزشی بایرن تایید کرد که این باشگاه علاقه ای برای جذب سانه درزمستان ندارد. حسن صالح حمیدزیچ در این باره گفت: " نه، در زمستان چنین انتقالی رخ نخواهد داد. ما در حال حاضر به بازیکنانی نیاز داریم که بتوانند در مقطع زمانی کنونی به بایرن کمک کنند."

حمیدزیچ در ادامه پیرامون انتقال الکساندر نوبل به بایرن و رقابت با مانوئل نویر نیز گفت: " نوبل می داند که مانوئل نویر شماره یک بایرن به حساب می آید. او انسانی جاه طلب است و مشتاقانه منتظر همکاری با مانوئل نویر است. نوبل ذهنیت فوق العاده ای دارد و من تضمین می کنم که او در بایرن موفق خواهد شد."

 

 

1466626

دیدگاه‌ها