کد خبر : 1661000 | 20 دی 1398 ساعت 09:20 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیمئونه: پیروزی‌مان بر بارسا نزدیک به محال بود

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو بعد از پیروزی 3-2 تیمش مقابل بارسلونا و راهیابی به فینال جام حذفی اسپانیا گفت پیروزی اتلتیکو در این بازی چیزی شبیه به محال بوده است.

سیمئونه: پیروزی‌مان بر بارسا نزدیک به محال بود

به گزارش "ورزش سه"، دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از اینکه تیمش دیشب در شهر جده عربستان سعودی موفق شد در نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا بارسلونا را شکست دهد، از عملکرد تیمش در این بازی تمجید کرد و گفت پیروزی اتلتیکو در این بازی چیزی شبیه به محال بوده است.

 

1468272

 

در این بازی اتلتیکو با دو گلی که در 9 دقیقه آخر بازی به ثمر رساند بارسا را شوکه کرد. پنالتی آلوارو موراتا و گل نهایی آنخل کورئا باعث شد اتلتیکو راهی فینال شود تا برای قهرمانی  شانسش را در مقابل رئال امتحان کند. سیمئونه در پایان بازی در گفت و گو با خبرنگاران بازگشت بزرگ تیمش را چیزی شبیه به محال دانست.

 

سیمئونه در این باره گفت:" ما به فینال صعود کردیم ولی باید آرامش خودمان را حفظ کنیم و بیش از حد هیجان‌زده نشویم. این پیروزی برای هواداران، برای باشگاه و برای بازیکنان مهم بود. این بازی یک بازی خیلی سخت مقابل یکی از بهترین تیمهای دنیا بود. بارسا وقتی صحبت از مالکیت توپ و تهاجم از فاز کنترل توپ به میان می‌آید بهترین تیم دنیا است. ما در نیمه اول خیلی سختی کشیدیم ولی نیمه دوم به نظر من متفاوت بود. آنها به فشار ادامه دادند و تا دقیقه 75 فرصت گلزنی داشتند. ولی از آن زمان به بعد چیزی ظهور کرد که عامل تفاوت اتلتیکو است، بازی با جان و دل، قدرت و باور به توانایی خود".

 

1468271

 

سرمربی اتلتیکو در ادامه گفت:" ما با موقعیتی دشوار روبرو بودیم که غلبه بر آن چیزی شبیه به محال بود. ولی احساس می‌کردیم اگر گل تساوی را بزنیم می‌توانیم برنده بازی شویم و همین اتفاق هم افتاد".

 

 

دیدگاه‌ها