کد خبر : 1661026 | 20 دی 1398 ساعت 13:22 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

میلان، آلگری را سر الکس جدید خود می‌داند

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با وجود تمایل منچستریونایتد به همکاری آتی با مکس آلگری، آث میلان هم به شدت به دنبال جذب او است و این احتمال وجود دارد که آلگری در نهایت از میلان سر در بیاورد.

میلان، آلگری را سر الکس جدید خود می‌داند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعاتی در رسانه‌های انگلیسی مطرح شد که نشان می‌داد منچستریونایتد به مکس آلگری چشم دوخته و امیدوار است بتواند در فصل آینده او را به عنوان سرمربی خود منصوب کند. ولی حالا روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت می‌گوید انتقال آلگری به اولدترافورد قطعی نیست بلکه او به احتمال زیاد راهی میلان خواهد شد چرا که آث میلان آلگری را به عنوان گزینه اول خود برای تغییر وضعیت باشگاه در نظر گرفته است.

 

1468317

 

آلگری تابستان گذشته بعد از کسب پنجمین قهرمانی پیاپی سری آ با یوونتوس از این تیم خارج شد و تا امروز بدون تیم بوده است. بر اساس گزارش گاتزتا، آث میلان از تردیدهای منچستریونایتد نسبت به همکاری با آلگری آگاه است، تردیدهایی که ناشی از وفاداری بخشی از مدیریت این تیم به اوله گنار سولسشر است. به این ترتیب میلان قصد دارد با استفاده از این نقطه ضعف، در مسابقه برای جذب آلگری از یونایتد پیشی گرفته و او را راهی میلان کند.

 

1468316

 

گاتزتا می‌گوید مدیران میلان معتقدند آلگری می‌تواند الکس فرگوسن باشگاه آث میلان باشد. روسونری امیدوار است با حضور آلگری روی نیمکت این تیم، دوران جدیدی از حکمرانی میلان بر فوتبال ایتالیا آغاز شود و حتی در اروپا به دنبال کسب افتخار بگردد.

 

 

دیدگاه‌ها