کد خبر : 1661164 | 21 دی 1398 ساعت 11:35 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد اینتر به کریستین اریکسن: قرارداد چهار ساله

روزنامه گاردین می‌گوید باشگاه اینتر میلان به کریستین اریکسن، ستاره تاتنهام قراردادی چهارساله پیشنهاد داده و مصمم است او را در ماه ژانویه به ایتالیا منتقل کند.

پیشنهاد اینتر به کریستین اریکسن: قرارداد چهار ساله

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه شایعات درباره انتقال قریب‌الوقوع کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی و بازی‌ساز تاتنهام در روزهای اخیر به اوج رسیده، روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی مدعی شد باشگاه اینتر یک پیشنهاد رسمی چهارساله به اریکسن پیشنهاد داده و مصمم است او را در همین ماه ژانویه به تیم خود ملحق کند.

 

1468515

 

قرارداد فعلی اریکسن با تاتنهام در تابستان آینده به پایان می‌رسد و مدتی است آینده او در این باشگاه در هاله ابهام قرار داشته است. اما بر اساس گزارش اخیر گاردین، روز جمعه نمایندگان باشگاه اینتر با مدیر برنامه‌های اریکسن، مارتین اسکوتز دیدار کرده‌اند و در این دیدار، قرارداد چهارساله و گران‌قیمت باشگاه ایتالیایی به اریکسن پیشنهاد شده است.

 

1468516

 

با اینکه اینتر اگر صبر کند تا اریکسن در تابستان آتی بازیکن آزاد شده او را به مراتب ارزانتر در اختیار خواهد گرفت ولی مدیران اینتر مصمم هستند که در همین ماه ژانویه او را راهی شهر میلان کنند. گاردین می‌گوید مدیران اینتر حاضرند برای بدست آوردن اریکسن پیشنهادی 17 میلیون پوندی به تاتنهام ارائه دهند.

 

دیدگاه‌ها