کد خبر : 1661192 | 21 دی 1398 ساعت 13:45 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره پرتغالی در یک قدمی انتقال به منچستریونایتد

سرمربی باشگاه اسپورتینگ لیسبون احتمال جدایی برونو فرناندس از این تیم را تایید کرد تا شایعات انتقال این ستاره پرتغالی به منچستریونایتد قوت بیشتری بگیرد.

ستاره پرتغالی در یک قدمی انتقال به منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شایعاتی که درباره انتقال برونو فرناندس، ستاره پرتغالی اسپورتینگ به منچستریونایتد مطرح شده بود، خورخه سیلاس، سرمربی اسپورتینگ در اظهاراتی جدایی قریب‌الوقوع او را تایید کرد تا این شایعات قوت بیشتری به خود بگیرد.

 

1428290

 

سیلاس در این باره گفت کم کم به فکر پیدا کردن جانشینی برای برونو فرناندس است و احتمال می‌دهد شاهد جدایی او باشد. فرناندس از تابستان گذشته با شایعاتی درباره انتقالش به منچستریونایتد یا تاتنهام روبرو بود که این انتقال انجام نشد.

 

ولی بر اساس جدیدترین اخبار رسانه‌های انگلیسی، منچستریونایتد حالا از تاتنهام پیشی گرفته و در آستانه خرید این ستاره پرتغالی قرار دارد. به گزارش میرر یونایتد پیشنهادی 70 میلیون یورویی به اسپورتینگ ارائه داده و موفق شده موافقت این باشگاه را جلب کند.

 

بر اساس این گزارش، فرناندس به احتمال زیاد در ماه ژانویه به اولدترافورد منتقل خواهد شد. این روزنامه می‌گوید در روزهای اخیر جلسه‌ای بین فدریکو وارنداس مدیر باشگاه اسپورتینگ و هوگو ویانا، مدیر ورزشی این باشگاه انجام شده و مدیران ارشد باشگاه پرتغالی برای صدور اجازه انتقال او به یونایتد به توافق رسیده‌اند.

 

دیدگاه‌ها