کد خبر : 1661352 | 22 دی 1398 ساعت 01:43 | 129.4K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیسی‌ها و پایان کشمکش با کالدرون؛

خودتان را برای خبر مهم آماده کنید!

گابریل کالدرون سرمربی آرژانتینی احتمالا تا ۲۴ ساعت آینده سرمربی پرسپولیس نخواهد بود.

خودتان را برای خبر مهم آماده کنید!

به گزارش ورزش سه، بعد از دو هفته کشمکش میان باشگاه مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران و سرمربی تازه استخدام شده آرژانتینی، در نهایت به نظر می‌رسد فردا قطع همکاری دو طرفه اعلام شود.

علت اصلی این قطع همکاری، شرایط جدیدی است که گابریل کالدرون برای قرارداد تازه‌اش از پرسپولیس درخواست کرده؛ درخواست‌هایی که بار مالی سنگینی را روی دوش پرسپولیس می‌گذارد و البته که از عهده باشگاه مقروض و کم بنیه پرسپولیس (از نظر مالی) برنخواهند آمد.

به این ترتیب و باوجود خسارت احتمالی، پرسپولیسی‌ها به دنبال قطع همکاری با سرمربی آرژانتینی هستند تا به سرعت با انتخاب یک مربی تازه، خود را به نیم فصل دوم برسانند که ۷ بازی بسیار سخت انتظارشان را می‌کشد.

 

1468733

 

در این بین اما شرایط جدید کالدرون که مسیری مشابه با آندره استراماچونی (سرمربی سابق استقلال) را رفته است، برای بسیاری از هواداران پرسپولیس، غیرقابل باور بوده اما همان‌طور که مدیربرنامه او هم در مصاحبه امروز با ورزش سه و ایسنا آن را تایید کرد، شرایط تازه ای که کالدرون برای قراردادش به هیئت‌مدیره اعلام کرده واقعی است و او با کنسل شدن قراردادش به دلیل عدم پرداخت اقساط مالی در سال ۲۰۱۹، قرارداد تازه ای برای سال ۲۰۲۰ از مدیران پرسپولیس طلب کرده است.

کالدرون اگرچه با صدرنشینی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ، کار مهمی انجام داد اما تغییراتی که او از باشگاهش طلب کرده و البته نحوه پرداخت چیزی که او می‌خواهد، به احتمال بسیار زیاد پایان کار او در پرسپولیس را رقم خواهد زد. مگر آنکه انعطافی غیرمترقبه از سمت کالدرون رخ دهد یا پرسپولیس به گنجی نامکشوف دست پیدا کند که بتواند تا زمان مقرر شده توسط کالدرون، تعهدات مدنظر او را پرداخت کند.

با این وصف فردا خبر داغ فوتبال ایران مربوط به این سرمربی آرژانتینی است که علی رغم میل دستیارانش، فعلا قصد ندارد شروط خود را تعدیل کند و امتیازات بیشتری از باشگاه پرسپولیس می‌خواهد.

دیدگاه‌ها