کد خبر : 1661404 | 22 دی 1398 ساعت 12:31 | 25.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا به جوانان منچسترسیتی: کلاس 92 من باشید!

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی از بازیکنان جوان این تیم خواست تلاش خود را دو چندان کرده و ثابت کنند می‌توانند به کلاس 92 او تبدیل شده و جانشین آگوئرو، سیلوا و فرناندینیو باشند.

گواردیولا به جوانان منچسترسیتی: کلاس 92 من باشید!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی تیمی است پرستاره که امثال سرخیو آگوئرو، فرناندینیو و داوید سیلوا را در ترکیب خود دارد. ولی این سه ستاره بزرگ سیتی همگی در روزهای پایانی دوران فوتبال خود قرار دارند و این برای گواردیولا موضوعی نگران‌کننده است. پپ می‌داند که در فصل‌های آینده با عملیات بازسازی گسترده‌ای در تیمش روبرو خواهد شد و باید ستاره‌هایی پیدا کند که بتوانند جای خالی این نامهای بزرگ را پر کنند.

 

1467676

 

گواردیولا می‌داند که برای پر کردن جای خالی ستاره‌های امروزش لزوما نباید به دنبال هزینه کردن میلیونها دلار در بازار نقل و انتقالات باشد و استفاده از جوانهای جویای نام سیتی گزینه کم ریسک‌تر و کم هزینه‌تری است.

 

1468809

 

او با توجه به همین موضوع اخیرا از بازیکنان جوان تیمش خواست با چند برابر کردن تلاش خود ثابت کنند که می‌توانند کلاس 92 او باشند و جای خالی آگوئرو، فرناندینیو و داوید سیلوا را پر کنند. او در این باره گفت:" خیلی دلم می‌خواهد بازیکنان جوان ما در آینده جانشین ستاره‌ها شوند ولی این مساله‌ای است که از الان نمی‌توان با قطعیت درباره‌اش حرف زد".

 

1468811

 

سرمربی سیتی در ادامه گفت:" من امیدوارم این اتفاق بیفتد ولی این به عهده بازیکنان است که باید به بهترین شکل ممکن پیشرفت کرده و به بازیکنان درجه یک تبدیل شوند. ما تلاش خودمان را برای بازسازی تیم و پیدا کردن جانشین ستاره‌های بزرگ امروز به کار خواهیم بست. این تعهدی است که باشگاه نسبت به بازیکنان جوان خود دارد".

 

1468812

 

دیدگاه‌ها