کد خبر : 1661438 | 22 دی 1398 ساعت 14:43 | 47.1K بازدید | 0 دیدگاه

پست اینستاگرامی گابریل کالدرون ؛

مدیرعامل و اطرافیانش عامل جدایی ام هستند

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس که امروز عدم همکاری اش با این تیم قطعی شد در اینستاگرام پستی درباره دلایل جدایی اش منتشر کرد.

مدیرعامل و اطرافیانش عامل جدایی ام هستند

به گزارش"ورزش سه" گابریل کالدرون در اینستاگرامش دقایقی پیش پستی را منتشر کرد و مدیرعامل این باشگاه را دلیل اصلی این عدم همکاری معرفی کرد. مردآرژانتینی در آخرین پست اینستاگرامی اش مثل همیشه با سلامی فارسی ویدئو را شروع کرده و گفت:" در این شش ماه با تمام وجود تلاش کردیم تا از پرسپولیس یک باشگاه بزرگتر بسازیم، چون معتقدیم هواداران و بازیکنان لایق این هستند."


او با بیان اینکه محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه نقش اصلی را در این جدایی داشته است افزود:" امروز به همکاری خودم با  پرسپولیس پایان میدهم. چون مدیر عامل باشگاه و اطرافیانش تمام تلاششان را کردند تا من نباشم. "


کالدرون همچنین گفت:" از هواداران به خاطر حمایت شان تشکر میکنم، همچنین از بازیکنان ممنونم چون با تمام وجود برای نام پرسپولیس تلاش  کردند. از اعضای هیئت مدیره هم به خاطر اعتماد و شجاعت شان تشکر می کنم. از میهمان نوازی و لطف همه مردم ایران ممنونم."


او اضافه کرد:"  امیدوارم فوتبال ما را دوباره به هم برساند! به نشانه قدردانی از لطف و علاقه شما، من یکی از بهترین سفرای ایران بوده و خواهم بود. " و حرف پایانی سرمربی سابق پرسپولیس باز هم به زبان فارسی بیان می شود:" مرسی مرسی مرسی"

دیدگاه‌ها