کد خبر : 1661448 | 22 دی 1398 ساعت 15:49 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: فودن جانشین سیلوا در سیتی است

پپ گواردیولا، ستاره جوان منچسترسیتی یعنی فیل فودن را جانشین داوید سیلوای با تجربه می داند.

گواردیولا: فودن جانشین سیلوا در سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، داوید سیلوا بعد از چند سال موفق در سیتی، نهایتا در پایان فصل این تیم را ترک خواهد کرد. این اتفاق فرصت خوبی برای محصول آکادمی سیتی یعنی فیل فودن خواهد بود تا بتواند به ترکیب اصلی راه پیدا کند. این ستاره انگلیسی در این فصل ۲۱ بار به میدان رفته که در ۱۱ دیدار آن ها بیش از ۶۰ دقیقه در زمین حضور داشته است. 

 

پپ گواردیولا معتقد است که فودن جانشین سیلوا در سیتی خواهد بود. او در این باره گفت: " فودن یک بازیکن فوق العاده است اما باز هم قابلیت پیشرفت کردن دارد. باید درباره او صبور بود. با این همه سیلوا در پایان فصل از جمع ما جدا می شود اما نمی خواهیم جانشینی برای او جذب کنیم چرا که فودن را در اختیار داریم. ما کاملا به فیل اعتماد داریم."

 

1468861

 

طی سال های اخیر به گواردیولا به خاطر استفاده نکردن از جوانان در تیم خود انتقاد شده است. او در این باره گفت: " خیلی دوست دارم که به بازیکنان جوان تیم کمک کنم اما باشگاه نیز انتظاراتی دارد‌. ما حتی اگر در یک فصل به چهار قهرمانی نیز برسیم، باز هم کافی نیست. دقیقا مثل فصل گذشته که چهار جام به دست آوردیم اما در فتح لیگ قهرمانان ناکام بودیم. حقیقت این است که جوانان تیم باید با مدافعان و هافبک‌های فوق العاده ای رقابت کنند. این که جوانانی همچون فودن به دلیل حضور این بازیکنان به اندازه کافی فرصت بازی کردن پیدا نمی‌کنند، یک حقیقت تلخ و دردناک است."

دیدگاه‌ها