کد خبر : 1661460 | 22 دی 1398 ساعت 16:36 | 31.7K بازدید | 0 دیدگاه

7 بازیکن کره نسبت به بازی اول تغییر کرده بودند

استیلی: بازی با چین آخرین فرصت ما است

سرمربی تیم فوتبال امید می گوید تیمش در نیمه دوم بازی با کره نمایش خوبی داشت.

استیلی: بازی با چین آخرین فرصت ما است

به گزارش ورزش سه، استیلی در پاسخ به سوالی درباره دلیل اشتباهات در برخی از دقایق بازی گفت: در بازی با ازبکستان هم یک نیمه خوب نداشتیم ولی در نیمه دوم سعی کردیم عملکرد بهتری داشته باشیم. در این بازی در نیمه دوم بار دیگر خوب بودیم و شانس های لازم را ایجاد کردیم. مساله دیگر فشار بازی و فاصله کم تا بازی هاست و بازیکنانم به نظر خسته بودند. در حالی که کره تغییرات زیادی داشت. حقیقت این است که این تیم با 23 بازیکن آماده به بازی ها آمده است.

 

او ادامه داد: آنها با 7 تغییر به دیدار برابر ایران آمدند البته ما کاملا آنها را آنالیز کرده بودیم و استراتژی آنها تغییری نکرده بود. روش آنها برای رسیدن به گل را کاملا می دانستیم اما متاسفانه وقتی بازیکنان سرجایشان نبودند این فرصت را دادیم تا به گل برسند. دیدید که وقتی وظایفان را به خوبی انجام دادیم توانستیم بهتر بازی کنیم ولی نتوانستیم نتیجه مناسب را کسب کنیم.

 

سرمربی تیم امید در مورد بازی با چین می گوید: از این تیم هم شناخت داریم و اگر می خواهیم صعود کنیم، حتما باید این بازی را ببریم. چاره ای جز پیروزی نداریم و باید از آماده ترین بازیکنان، چه از نظر فنی و چه ذهنی استفاده کنیم چون فرصتی برای اشتباه نداریم.

 

استیلی در پایان گفت: اگر در بازی با چین مثل نیمه دوم بازی با ازبکستان و کره باشیم می توانیم برنده شویم، باید در در هر دو نیمه با یک کیفیت بازی کنیم. امیدواریم با تلاش در بازی آخر پیروز شویم و بتوانیم صعود کنیم.

دیدگاه‌ها