کد خبر : 1661512 | 22 دی 1398 ساعت 18:47 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم ملی والیبال با مردم ایران همدردی کرد

سهمیه تقدیم به روح سردار و جانباختگان پرواز 752

تیم ملی والیبال ایران سهمیه المپیک 2020 را به روح جانباختگان هواپیمای اوکراینی، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و ملت شریف ایران تقدیم ‌کرد.

سهمیه تقدیم به روح سردار و جانباختگان پرواز 752

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون والیبال بعد از قطعی شدن حضور تیم ملی ایران در المپیک 2020 پیامی را از سوی ملی پوشان منتشر کرد.


«تیم ملی والیبال ایران ضمن ابراز همدردی با مردم عزادار ایران اسلامی به دلیل اتفاقات ناگوار چند روزه اخیر از جمله شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان جریان مقاومت، اتفاق ناگوار مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی در کرمان، حادثه ایجاد شده برای هواپیمای اوکراینی، سقوط اتوبوس مسافربری به دره و…، کسب سهمیه بازی‌های المپیک 2020 توکیو را تقدیم روح بزرگ سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و جان‌باختگان حوادث اخیر کرد.


ملی‌پوشان والیبال ایران امیدوارند کسب این سهمیه التیامی بر اندوه مردم ایران باشد و روند تلاش چهارساله برای کسب این سهمیه مهم برای ورزش ایران، در بازی‌های المپیک 2020 توکیو تداوم یابد.


تیم ملی والیبال ایران در پایان با یادآوری افزایش همبستگی ملی پس از شهادت سردار سلیمانی، ابراز امیدواری کرد که مسئولان و مردم با انجام وظایف محوله، باعث تحول روحی در جامعه و بازگشت نشاط و شادابی شوند و یادآور شد که ملی‌پوشان نیز در آوردگاه بزرگ المپیک تمام تلاش خود را برای افتخاری دیگری در ورزش و والیبال ایران به‌کار خواهند گرفت.»

دیدگاه‌ها