کد خبر : 1661581 | 23 دی 1398 ساعت 09:20 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

توخل: سیستم 4-4-2 برای PSG عالی است

توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن بعد از تساوی 3-3 تیمش مقابل موناکو از تغییر سیستم این تیم به 4-4-2 ابراز رضایت کرد و آن را سیستمی مناسب برای PSG دانست.

توخل: سیستم 4-4-2 برای PSG عالی است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب پاری سن ژرمن در ادامه لیگ1 فرانسه در خانه خود با موناکو به تساوی 3-3 دست یافت، توماس توخل سرمربی این تیم از تغییر سیستم تیمش به 4-4-2 دفاع کرد و گفت انتقادها از این سیستم جدید تیمش را وارد نمی‌داند.

 

1469083

 

توخل که در اوایل فصل به دلیل مصدومیت‌های امباپه و نیمار چاره‌ای جز رو آوردن به این سیستم نداشت حالا با وجود بازگشت این دو ستاره و اضافه شدن ستاره‌هایی مثل ایکاردی و آنخل دی‌ماریا همچنان به استفاده از این سیستم اصرار دارد.

 

توخل بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" ما حالا نسبت به سال 2019 قابل اعتمادتر بازی می‌کنیم. با اضافه شدن بازیکنانی که پیش از شروع فصل جاری به ما ملحق شدند حالا تیم ما پخته‌تر بازی می‌کند. در تیم ما حالا رقابتی سالم بین بازیکنان وجود دارد و تلاش من این است که سطح کیفی خوب  تیم را حفظ کنم".

 

سرمربی PSG در ادامه گفت:" ما حالا با هم حمله و با هم دفاع می‌کنیم. این یکی از زیباترین جنبه‌های فوتبال است. یک تیم نمی‌تواند فقط با پنج بازیکن برنده شود. پیروزی به همه بازیکنان یک تیم نیاز دارد. وقتی بخواهید با سیستم 4-4-2 بازی کنید وظیفه هر بازیکن دشوارتر می‌شود چون فضاهای زیادی است که باید پوشش داده شود. بازیکنان ما در حال حاضر به خوبی از پس انجام وظایف‌شان در این سیستم برمی‌آیند".

 

دیدگاه‌ها