کد خبر : 1661667 | 23 دی 1398 ساعت 13:45 | 21.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینیستا: بارسلونا باید به والورده احترام بگذارد

آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا می‌گوید رفتار این باشگاه با سرمربی‌اش ارنستو والورده زشت بوده و بارسا باید برای او احترام بیشتری قائل می‌شده.

اینیستا: بارسلونا باید به والورده احترام بگذارد

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا، اسطوره باشگاه بارسلونا که در حال حاضر در تیم ژاپنی ویسل کوبه بازی می‌کند با انتقاد از نوع رفتار باشگاه بارسا با سرمربی‌اش ارنستو والورده می‌گوید رفتار بلوگرانا با والورده زشت بوده و باید برای او احترام بیشتری قائل می‌شده.

 

1469162

 

والورده با اینکه در فصل‌های گذشته توانسته بود دو فصل پیاپی بارسا را به قهرمانی لالیگا برساند در فصل جاری نتوانسته انتظارات را برآورده کند و گفته می‌شود به زودی جای خود را روی نیمکت این تیم به مربی دیگری خواهد داد. حتی برخی رسانه‌های اسپانیایی مثل موندو دپورتیوو امروز گزارش دادند که والورده تا ساعاتی دیگر رسما از بارسلونا اخراج خواهد شد.

 

اینیستا که این روزها در ژاپن به سر می‌برد در گفتگویی با رادیوی اوندا سرو در این باره با انتقاد از نوع رفتار باشگاه بارسلونا با والورده گفت:" باشگاه باید به مربی فعلی‌اش احترام بگذارد. نوع اقداماتی که انجام شده از همه چیز  آزاردهنده‌تر است".

 

1469164

 

اسطوره بارسلونا در ادامه گفت:" موقعیت والورده تضعیف شده و در این هیچ شکی نیست. رابطه بین رئیس باشگاه یوسپ بارتومئو و هواداران همچنان خوب است ولی من امیدوارم مشکلاتی که باشگاه این روزها با آنها روبرو است حل شود چون ادامه دادن در چنین شرایطی برای بارسا اصلا خوب نیست. این وضعیت نه برای مربی تیم خوب است، نه بازیکنان و نه هواداران".

 

دیدگاه‌ها