کد خبر : 1661874 | 24 دی 1398 ساعت 11:43 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالم به یکی از بهترین تیم‌های ایران پیوستم

طاهران: کاش آقا یحیی هم در شهرخودرو می‌ماند

هافبک جدید شهرخودروی مشهد می گوید این تیم در لیگ قهرمانان هم حرف های زیادی برای گفتن دارد.

طاهران: کاش آقا یحیی هم در شهرخودرو می‌ماند

علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره پیوستنش به شهرخودروی مشهد عنوان کرد: بسیار خوشحالم که به یکی از بهترین تیم های ایران آمدم. بازی کردن در تیم های بزرگ برای هر بازیکنی انگیزه ایجاد می کند و من هم خوشحالم که می توانم همراه با شهرخودرو روزهای خوبی را سپری کنم. امیدوارم حضورم موثر باشد و بتوانم بازی های خوبی انجام بدهم. شک ندارم حضور در شهرخودرو به فوتبالم کمک زیادی می کند.


وی ادامه داد: بسیار دوست داشتیم آقای گل محمدی هم می ماند تا با هم روزهای خوبمان را ادامه بدهیم. آقا یحیی در تراکتور خیلی به من کمک کرد و روزهای خوبی را در کنارش گذراندم. علاقه مندم باز هم شاگرد او باشم اما به هر حال قسمت نبود و برایش آرزوی موفقیت می کنم.


هافبک دفاعی شهرخودرو درباره حضور تیمش در لیگ قهرمانان آسیا تاکید کرد: من با تراکتور تجربه حضور در رقابت های آسیایی را دارم. شرایط لیگ قهرمانان با لیگ برتر ایران بسیار فرق می کند اما به دنبال آن هستیم تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم. با اینکه برخی حواشی پیرامون شهرخودرو وجود دارد اما شک ندارم مدیریت باشگاه با درایت این موضوعات را حل می کند. با تمرکز بالا در پلی آف لیگ قهرمانان به میدان می رویم و انشاالله می توانیم به دور گروهی برسیم و به عنوان نماینده ایران از نام کشورمان دفاع کنیم.


طاهران در پایان افزود: هواداران شهرخودرو در سال های گذشته حمایت فوق العاده ای از این تیم داشتند. از آنها می خواهم همچنان پشت تیم باشند و کمک مان کنند تا بتوانیم در ادامه مسابقات هم سربلند باشیم. من نیز به عنوان یک بازیکن جدید تمام تلاشم را انجام می دهم تا بهترین بازی هایم را انجام دهم و انشاالله همه چیز خوب پیش برود.

دیدگاه‌ها