کد خبر : 1662187 | 25 دی 1398 ساعت 16:17 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

اولین اظهار نظر رادولوویچ

شش ماه دیگر برای ذوب‌آهن بازیکن می‌خرم

سرمربی تازه وارد ذوب‌آهن گفت: باید شش ماه بگذرد تا ببینیم چه چیزهایی داریم و چه چیزهایی نیاز داریم تا پروژه و برنامه سال آینده را طراحی کنیم.

شش ماه دیگر برای ذوب‌آهن بازیکن می‌خرم

به گزارش "ورزش‌ سه"، میودراگ رادولوویچ سرمربی جدید ذوب‌آهن در مورد مشکلات مالی موجود در فوتبال ایران، گفت: من این سؤال را متوجه نمی‌شوم چون برای فوتبال اینجا هستم و کاری به مسائل مالی ندارم. من مربی هستم و نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. فقط می‌خواهم در مورد فوتبال صحبت کنم. به اینجا آمده‌ام تا با همکاری یکدیگر بتوانیم تیم و باشگاهمان را به جایگاهی که باید برسانیم.

 

وی در مورد اینکه چه برنامه‌ای برای ذوب‌آهن برای فصل آینده دارد، گفت: قرارداد من برای یک‌فصل و نیم است و باید در تیم ثبات ایجاد کنیم. این موقعیتی که داریم خوب نیست، باید ببینیم به چه چیزی نیاز داریم و باید موقعیت دوم و سوم را روی نیمکت برای خودمان ایجاد کنیم و برای به دست آوردن آن بجنگیم. می‌دانم که ذوب‌آهن چندین بار در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته، مطمئنم می‌توانیم با تلاش، همدلی و دلسوزی همه اعضای مجموعه، به موفقیت‌های چشمگیر برسیم.

 

رادولوویچ در مورد جذب بازیکنان مدنظرش گفت: الان بازار نقل و انتقالات بسته شده، وقتی برای جذب بازیکن جدید نداریم، باید شش ماه بگذرد تا ببینیم چه چیزهایی داریم و چه چیزهایی نیاز داریم تا پروژه و برنامه سال آینده را طراحی کنیم.

دیدگاه‌ها