کد خبر : 1662188 | 25 دی 1398 ساعت 16:19 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

تساوی فولاد برابر پیکان در دیداری تدارکاتی

تیم فولاد خوزستان در دیداری تدارکاتی برابر پیکان تهران به تساوی دو بر دو رسید.

به گزارش ورزش سه، شاگردان جواد نکونام که روز گذشته برای دیدار دوستانه برابر پیکان راهی تهران شده بودند، عصر امروز به مصاف شاگردان حسین فرکی رفتند و در نهایت این دیدار با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

 

شهریار مغانلو در نیمه نخست برای پیکان گلزنی کرد و شیمبا در همان نیمه پاسخ گل را داد تا دو تیم با تساوی به رختکن بروند. در نیمه دوم فرشاد احمدزاده موفق شد در نخستین بازی خود با پیراهن فولاد از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و فولاد را پیش بیندازد.


در ادامه مسابقه سوت‌های بی‌مورد داور مسابقه بازیکنان فولاد را عصبانی کرد که در اعتراض یکی از بازیکنان فولاد به تصمیم داوری، قاضی میدان به سادگی کارت قرمز را به این بازیکن نشان داد و یک دقیقه بعد از ده نفره شدن فولاد خوزستان، شهریار مغانلو گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی تدارکاتی با نتیجه دو بر دو به پایان برسد.

 

ترکیب ابتدایی فولاد:


شهاب گردان، میلاد بدرقه، صالح حردانی، محمد آبشک، وحید حیدریه، احمد عبدالله زاده، عباس بوعذار، حسن بیت سعید، ابراهیم سلجوقی، مهرداد هدایتیان، و شیمبا


گفتی است جواد نکونام در بین مسابقه تعویض‌های زیادی انجام داد تا همه بازیکنانش را در این دیدار بتواند تست کند. قرمزپوشان اهوازی پس از این دیدار به اهواز خواهند آمد و تمرینات خود را در زمین اختصاصی خود دنبال می‌کنند. در پانزده دقیقه پایانی جواد نکونام به بازیکنان جوان رده‌های پایه که در تمرینات بزرگسالان حضور دارند، فرصت داد که البته تصمیمات عجیب داوری در نتیجه این دیدار تاثیرگذار بود.

 

1469772

 

1469773

دیدگاه‌ها