کد خبر : 1662596 | 28 دی 1398 ساعت 10:03 | 74.6K بازدید | 0 دیدگاه

پنجمین باشگاه ستاره ایرلندی در کمتر از دو سال

دیلی میل؛ قرارداد شش ماهه استوکس با پرسپولیس

رسانه معتبر انگلیسی با اشاره به پیش قرارداد شش ماهه امضا شده ستاره ایرلندی با باشگاه پرسپولیس از ثبت رکوردی جدید توسط این بازیکن خبر داد.

دیلی میل؛ قرارداد شش ماهه استوکس با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، دقیقا از یک هفته قبل بود که گمانه زنی ها در خصوص پیوستن آنتونی استوکس ستاره فصل گذشته تراکتورسازی به پرسپولیس ایران توجه تمامی اهالی فوتبال و رسانه ها را به خود جلب کرد. این خبر اما حالا وارد فاز جدی تر شده است تا جایی که dailymail انگلیس در خبری از امضای پیش قرارداد شش ماهه میان این بازیکن با باشگاه مطرح ایرانی خبر داد.


به نوشته dailymail نماینده های بازیکن ایرلندی و باشگاه پرسپولیس برای حضور شش ماهه استوکس در تهران به توافق رسیدند و به همین خاطر پیش قراردادی امضا شد تا آنتونی با این قرارداد بعد از ترک اسکاتلند در سال 2018 پیراهن پنجمین باشگاه خود را به تن کرده و رکوردی عجیب از خود برجا بگذارد.


در گزارش dailymail آمده است:«آنتونی استوکس مهاجم 31 ساله ایرلندی قرار است برای شش ماه پیراهن پرسپولیس در تهران را بر تن کند. او که اوایل نوامبر 2019 بعد از یک بار گلزنی در شش بازی برای آدانااسپور قراردادش را فسخ کرد حالا در پنجمین تغییر تیم بعد از ترک اسکاتلند در سال 2018 قرار است برای مدافع عنوان قهرمانی ایران به میدان برود».


به نوشته دیلی میل استوکس در این دو سال یک بار برای تراکتورسازی، یک بار برای باشگاهی یونانی، یک بار در ایرلند ، یک بار در ترکیه و حالا برای پرسپولیس ایران به میدان خواهد رفت. او که متولد شهر دوبلین است بعد از رشد در آکادمی آرسنال کار خود را با شل بورن در ایرلند آغاز کرد و حالا در 31 سالگی پیراهن یکی از بزرگ ترین باشگاه های ایران و آسیا را برتن خواهد داشت.

 

1470281

دیدگاه‌ها