کد خبر : 1662691 | 28 دی 1398 ساعت 15:29 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

سویا در برنابئو؛ آماری که باورش دشوار است

تیم خوب سویا که امروز میهمان رئال مادرید است، در 12 سال گذشته برابر کهکشانی ها به طور پیوسته متحمل شکست شده است.

سویا در برنابئو؛ آماری که باورش دشوار است

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، امروز از ساعت 18.30 در برنابئو رئال مادرید میزبان سویا خواهد بود. رئال پس از فتح سوپرکاپ با روحیه تر از گذشته به لالیگا باز خواهد گشت و امیدوار به پیروزی بر حریف اندولسی است.

نکته قابل توجه در مورد این بازی پیروزی رئال مادرید در 12 سال گذشته بر سویا در برنابئو است. در واقع سویا هر بار به زمین رئال آمده، متحمل شکست شده و در این 12 سال حتی یک مساوی هم کسب نکرده است. به اینها دو شکست در کوپا دل ری را نیز اضافه کنید.

 

 

1339344

 

 

سویا همچنین در هشت سال اخیر در نوکمپ و سن مامس بیلبائو نیز به طور پیوسته شکست خورده است و در همین مقطع در زمین اتلتیکو و مستایا نیز تنها یک بار پیروز شده است. این نشان می دهد که سویا در زمین تیم های بزرگ لالیگا از کمبود اعتماد به نفس رنج می برد و تقریبا یک تیم از پیش بازنده بوده است.

سویا در حالی مقابل تیم های بزرگ لالیگا و در زمین این تیم ها شکست خورده که در بهترین مقطع تاریخش به سر می برد. تیمی که توانسته در یک دهه گذشته سه بار فاتح لیگ اروپا شود و معمولا توانسته سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند و چند بار هم به فینال کوپا دل ری رسیده است.

آخرین بار دسامبر 2007 بود که سویا توانست رئال را در برنابئو شکست دهد(3-4). از آن تیم تنها خسوس ناواس هنوز به فوتبال ادامه می دهد و امروز نیز در ترکیب سویا خواهد بود.

 

دیدگاه‌ها