کد خبر : 1662697 | 28 دی 1398 ساعت 16:15 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیکلاس پپه:

آرسنال باید به اشتباهات احمقانه خود پایان دهد

نیکولاس پپه، ستاره آرسنال، معتقد است که این تیم باید میزان اشتباهات خود را کاهش دهد.

آرسنال باید به اشتباهات احمقانه خود پایان دهد

به گزارش "ورزش سه"، نیکلاس پپه در تابستان با قراردادی گران قیمت از لیل فرانسه به آرسنال پیوست. پپه در ابتدای فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند اما با گذشت زمان شرایط او در جمع توپچی ها بهتر شده است. پپه تا به اینجای فصل در ۱۶ بازی به میدان رفته و موفق به ثبت سه گل شده است.

 

پپه معتقد است که آرسنال می‌تواند سومین پیروزی خود را زیر نظر میکل آرتتا و در بازی مقابل شفیلد یونایتد به دست آورد. ستاره آرسنال در این باره گفت: " این دشوار خواهد بود اما غیر ممکن نیست. تمرکز ما روی پیروزی در بازی خانگی مقابل شفیلد است. به طور کلی باید جلوی اشتباهات احمقانه خود را بگیریم. من در اوایل فصل مقابل آن ها قرار گرفتم و شانس بسیار خوبی را از دست دادم اما من در ادامه فصل موفق شدم که فرصت های دیگری را تبدیل به گل کنم. بسیاری از بازیکنان موقعیت‌ها را از دست می‌دهند. این بخشی از فوتبال است و امیدوارم که این بار در مقابل شفیلد گلزنی کنم."

 

 

1470373

 

 

پپه در ادامه گفت: " من خوب کار کرده ام اما می توانم کارهای بیشتری انجام دهم. این همان چیزی است که من در نیم فصل دوم به دنبال آن خواهم بود. ما در طول این مدت به عنوان یک تیم سخت کار کرده‌ایم و بالاخره موفق شدیم در بازی با وستهام یک پیروزی هم به دست آوریم. این یک لحظه بزرگ برای ما و هواداران بود."

 

پپه درباره میکل آرتتا نیز گفت: " او نشان داده که به من اعتماد دارد و می داند که من قادر به انجام چه کارهایی هستم. او از من می خواهد که روی بازی خودم تمرکز کنم و در موقعیت های تک به تک قرار بگیرم. گلزنی کنم و در نهایت پاس گل بدهم. "

 

 

1470374

دیدگاه‌ها