کد خبر : 1662716 | 28 دی 1398 ساعت 17:07 | 38.5K بازدید | 0 دیدگاه

نتیجه غیرمترقبه نظر سنجی "ورزش سه"

هواداران خواهان انصراف ایران از لیگ قهرمانان

در حالی که هنوز اعتراض رسمی فدراسیون فوتبال ایران به دست AFC نرسیده است اما تصمیم نهایی باشگاه ها عدم حضور در رقابت های لیگ قهرمانان 2020 است.

هواداران خواهان انصراف ایران از لیگ قهرمانان

 

به گزارش" ورزش سه" چهار نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصمیم دارند در صورتی که AFC رای قطعی به انجام بازی ها در کشور ثالث را به اجرا بگذارد از این رقابت ها کنار بکشند. موضوعی که می تواند عواقبی هم مانند محرومیت برای فوتبال ایران داشته باشد اما اکثر هواداران فوتبال در ایران نیز با وجود محرومیت از رقابت های امسال معتقدند که بهترین کار در صورت اجرای این قانون عجیب انصراف از مسابقات است.


در نظرسنجی که امروز در سایت "ورزش سه" انجام شد 77درصد مخاطبان به گزینه انصراف از مسابقات رای دادند. در این نظرسنجی که از مخاطبان پرسیده شده بود که واکنش مناسب به گرفتن حق میزبانی نمایندگان باید چه باشد؟ گزینه های پاسخی که برای مخاطبان این سوال درنظر گرفته شده بود این سه پاسخ بودند:


1-انصراف از مسابقات خارج از ایران
2-شرکت در مسابقات خارج از ایران
3-نظری ندارم


این نظرسنجی در همان چند ساعت ابتدایی که روی سایت قرار گرفت با استقبال مخاطبان روبرو شد و نکته قابل توجه آرایی است که مخاطبان به این سوال داشتند. از حدود 400 هزار نفری که (تا زمان انتشار این مطلب) در این نظرسنجی شرکت کردند 77درصد به گزینه 1 یعنی انصراف از مسابقات رای دادند.


با توجه به اینکه انصراف از مسابقات به معنای محروم شدن هواداران از تماشای مسابقات نماینده های ایران در لیگ قهرمانان است اما اکثریت آن ها با آگاهی نسبت به عواقب پذیرش شرط عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا عدم حضور در این رقابت ها را به حضور و بازی در کشور ثالث ترجیح داده اند.

 

1470402

 

جالب تر اینکه گزینه "نظری ندارم" با 12 درصد آرای بیشتری را نسبت به گزینه 2  که "شرکت در مسابقات خارج از ایران" در این نظر سنجی به دست آورده است. گزینه دو که به معنای پذیرش رای کنفدراسیون فوتبال آسیا است 11 درصد رای از سوی مخاطبان به دست آورد.


با این وصف و با توجه به اتحاد تیم های باشگاهی برای مقابله با این حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا، حال به نظر می رسد اغلب هواداران فوتبال نیز همگام با باشگاه های ایرانی مخالف پذیرش بازی در کشور ثالث هستند.

دیدگاه‌ها