کد خبر : 1662824 | 29 دی 1398 ساعت 08:54 | 27.6K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراف جالب سرمربی یونایتد درباره کلوپ و تیمش

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، معتقد است که یورگن کلوپ کار بزرگی در لیورپول انجام داده است.

اعتراف جالب سرمربی یونایتد درباره کلوپ و تیمش

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول برای اولین بار از سال ۱۹۹۰ با اختلاف ۱۳ امتیازی نسبت به تیم دوم در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است. قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا حالا امروز به مصاف منچستریونایتد خواهد رفت و در صورت پیروزی شاگردان کلوپ در بازی امروز، آنها می‌توانند گام بلند دیگری به سمت قهرمانی بردارند.

 

سرمربی شیاطین سرخ یعنی اوله گنار سولسشر در دوران بازی موفق شده بود ۶ جام لیگ برتر و یک جام لیگ قهرمانان را تحت هدایت سر الکس فرگوسن بالای سر ببرد. سولسشر اما معتقد است که برای یک تیم مهم‌تر از همه چیز تداوم است. او در این باره گفت: " اگر شما به یک دوره طولانی نگاه کنید متوجه می‌شوید که تیم ها موفق دستاوردهای خود را به طور مداوم تکرار می کنند. هیچ کسی از این نظر شباهتی به سر الکس فرگوسن ندارد. اما من حالا برای اولین بار می گویم که یورگن کلوپ کار بزرگی در لیورپول انجام داده است."

 

 

 

1468345

 

 

سولسشر در ادامه گفت: " در حال حاضر به نظر می‌رسد که کلوپ هرگاه که تیمش را بیرون می‌آورد، می‌داند که آنها دقیقا چه می خواهند اگرچه که ما هنوز در نیم‌فصل هستیم و بازی‌های زیادی باقی مانده است. اگر شما به لیورپول نگاه کنید می‌بینید که آنها از ۳۸ بازی قبلی خود ۳۵ پیروزی و ۳ تساوی به دست آورده اند. این یعنی ۱۰۴ امتیاز و اینکه فصلی فوق‌العاده را پشت سر می‌گذارند. آنها تیم خوبی هستند اما باید ببینیم که در ماه می چه کار می کنند. چند بازی بسیار مهم و سخت پیش روی آنها خواهد بود. "

دیدگاه‌ها