کد خبر : 1662849 | 29 دی 1398 ساعت 10:43 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

الهامی: از مالک باشگاه تشکر می کنم

اردوی تراکتور در ترکیه پایان یافت

اردوی تیم تراکتور در کشور ترکیه پایان یافت و اعضای این تیم امروز به تبریز برمی گردند.

اردوی تراکتور در ترکیه پایان یافت

به گزارش "ورزش‌سه"، کاروان تراکتور که از حدود 12 روز قبل اردوی تدارکاتی خود را در کشور ترکیه و شهر آنتالیا برپا کرده بود، روز گذشته به این اردو پایان داد و امروز عازم تبریز خواهد شد.


ساکت الهامی، سرمربی تراکتور درباره اردوی تیمش در ترکیه عنوان کرد: خوشبختانه اردوی خیلی خوبی را در آنتالیا پشت سر گذاشتیم و در روز آخر این اردو، مقابل قهرمان سوپرلیگ کوزوو به میدان رفتیم که بازی پرفشاری بود.این اردو، شرایط تیم ما را در ادامه تغییر خواهد داد؛ هرچند که بازی‌های نیم‌فصل دوم به مراتب سخت‌تر خواهد شد، ولی تیم ما بسیار بهتر می‌شود و این پیشرفت را در دو بازی تدارکاتی‌مان احساس کردیم. حدود 15 جلسه تمرینی پرفشار را در این اردو انجام دادیم و دو بازی تدارکاتی پشت سر گذاشتیم و در کمپ بسیار خوبی حضور داشتیم که شرایط اسکان و تغذیه بسیار مطلوبی داشت.


وی ادامه داد: بازیکنان کمی خسته‌اند که در روزهای آینده ریکاوری لازم را خواهند داشت و از همه آن‌ها تشکر می‌کنم که در این مدت، فشارهای سختی را تحمل کردند. در روزهای آینده، رفته رفته از فشار تمریناتمان کاسته می‌شود و سعی می‌کنیم خودمان را از نظر تاکتیکی، آماده بازی هفته آینده مقابل پرسپولیس کنیم و فکر می‌کنم، این بازی نقطه عطفی برای ما در ادامه راه خواهد شد.


الهامی تأکید کرد: از آقای زنوزی تشکر می‌کنم که با توجه به شرایط جوی شهر تبریز، این اردو را در هوای بسیار خوب آنتالیا برایمان تدارک دیدند تا بتوانیم روی زمین‌های مناسب تمرین کنیم و امیدوارم بتوانیم جواب محبت هوادارانمان را در نیم‌فصل دوم بدهیم.

دیدگاه‌ها