کد خبر : 1662934 | 29 دی 1398 ساعت 16:53 | 59.4K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه خارجی تیم ملی به حاشیه خلیج فارس رفت

رسمی: برانکو سرمربی تیم ملی عمان شد (عکس)

با اعلام فدراسیون فوتبال عمان برانکو ایوانکوویچ هدایت تیم ملی این کشور را بر عهده گرفت.

رسمی: برانکو سرمربی تیم ملی عمان شد (عکس) 

به گزارش "ورزش‌ سه"،  با اعلام فدراسیون فوتبال عمان برانکو ایوانکوویچ به طور رسمی هدایت تیم ملی فوتبال این کشور را بر عهده گرفت. او پس از برگزاری جلسه با سالم بن سعید الوهیبی رییس فدارسیون فوتبال این کشور قرارداد خود را به عنوان سرمربی نهایی کرد.

 

برانکو ایوانکوویچ که بعد از جدایی از پرسپولیس و قبول هدایت الاهلی عربستان، حضوری کوتاه مدت در این کشور داشت، طی ماه‌های اخیر شایعات زیادی را در خصوص بازگشت به پرسپولیس و حتی قبول هدایت تیم ملی فوتبال ایران و جانشینی مارک ویلموتس را متوجه خود می‌دید.

 

برانکو که همواره از داشتن پیشنهاداتی از چین، امارات و... صحبت کرده بود و اکنون اما با حضور در عمان قرارداد خود با فدراسیون فوتبال این کشور را نهایی کرد و رسما جایگزین اروین کومان شد. مارکو استیلینیکوویچ و پانادیچ دو دستیار برانکو در تیم ملی عمان خواهند بود. این دو پیش از این در پرسپولیس و الاهلی عربستان نیز در کنار این سرمربی قرار داشتند.

 

1470760

 

تیم ملی عمان در مقدماتی انتخابی جام جهانی در گروه پنجم و با تیم‌های افغانستان، هند و قطر همگروه است و با کسب 12 امتیاز بعد از قطر شانس قطعی صعود به مرحله بعدی محسوب می‌شود.

 

برانکو ایوانکوویچ 65ساله، سابقه حضور در فوتبال آسیا با هدایت تیم ملی ایران، پرسپولیس، الاهلی عربستان، الاتفاق عربستان، شاندونگ چین، الوحده امارات را در کارنامه دارد و عمان مقصد جدید او محسوب خواهد شد.

 

 

1470745

 

دیدگاه‌ها