کد خبر : 1663064 | 30 دی 1398 ساعت 11:40 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن در یک نیمه مچ کلینزمن و نوری را خواباند

هرتا برلین دیروز در زمین خود نیمه اول بازی مقابل بایرن مونیخ را یک سر و گردن بهتر از بایرن بود ولی در نیمه دوم این باواریایی‌ها بودند که شاگردان کلینزمن را نابود کرده و از دم تیغ گذراندند.

بایرن در یک نیمه مچ کلینزمن و نوری را خواباند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن دیروز در برلین به مصاف هرتابرلین رفت. شاگردان یورگن کلینزمن در نیمه اول بازی به مراتب بهترین نسبت به بایرن انجام دادند ولی موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. ولی بایرن در نیمه دوم تیم کاملا متفاوتی نشان داد و با ارائه یک بازی برتر موفق شد هرتا را نابود کرده و چهار بار دروازه‌اش را باز کند، بدون اینکه گلی دریافت کند.

 

1470969

 

بایرنی‌ها در نیمه اول فصل در خانه خود در مصاف با هرتا به تساوی 2-2 دست یافته بودند هر چند در آن بازی هم فرصت‌های بی‌شماری را هدر داده و معتقد بودند تساوی نتیجه منصفانه‌ای نبوده است. به نظر می‌آید باواریایی‌ها از آن بازی برای دیدار برگشت درس‌های لازم را گرفته بودند. بایرن با این پیروزی به رتبه دوم جدول صعود کرد و حالا با لایپزیش صدرنشین چهار امتیاز اختلاف دارد.

 

1470970

 

اما نباید از این غافل شد که شاگردان یورگن کلینزمن در نیمه اول بازی عالی‌ای انجام داده و یک سر و گردن بهتر از بایرن ظاهر شدند. بایرن در بخش عمده نیمه اول کند بازی می‌کرد ولی شاگردان کلینزمن به راحتی در زمین حرکت کرده و نقشه‌های تاکتیکی او را اجرا می‌کردند. اما ضعف در تمام‌کنندگی و ضعف در ارسال پاسهای آخر دقیق باعث شد شاگردان کلینزمن نتوانند در این نیمه به گل برسند.

 

1470971

 

اما در نیمه دوم ناگهان شکل و شمایل بازی تغییر کرد و تماشاچیان حاضر در استادیوم المپیک برلین شاهد یک بازی مستقیم، عمودی و خشن بودند. بایرن در این نیمه بر خلاف نیمه اول با هدف و مصمم نشان می‌داد و به نظر می‌رسید هرتا برلین بر خلاف نیمه اول دچار تزلزل شده است. با توجه به نتیجه این نیمه و پیروزی 4-0 باواریایی‌ها می‌توان نتیجه گرفت که هانسی فلیک بین دو نیمه موفق شده به مراتب بهتر از یورگن کلینزمن و دستیارش الکساندر نوری کار روحیه‌دهی و تهییج بازیکنانش را انجام دهد.

 

1470972

 

 

دیدگاه‌ها