کد خبر : 1663369 | 01 بهمن 1398 ساعت 16:06 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

نباید راحت از حضور در آسیا محروم شویم

گل‌محمدی: در تیم ما دل به دل راه دارد!

سرمربی جدید پرسپولیس با اشاره به انگیزه بالای بازیکنان مدعی شد در حال فراهم کردن زمینه بلوغ تاکتیکی تیم و نمایش بهتر سرخ‌ها در ادامه فصل است.

گل‌محمدی: در تیم ما دل به دل راه دارد!

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی که در تیم‌های سابق خود در نفت تهران، ذوب آهن و شهرخودرو با نمایش تیمی فوق‌العاده‌ی تیمش‌هایش توانسته بود نظرها را به شیوه مربیگری خود جلب کند، اکنون از تعطیلات نیم فصل برای موفقیت بیشتر با پرسپولیس سود می‌برد. سرمربی سرخپوشان با اشاره به انگیزه بازیکنانش برای موفقیت‌های بیشتر مدعی شد آنها به دنبال این خواهند بود تا با ایجاد بستر تاکتیکی مناسب، بتوانند در نیم فصل دوم از حیث فوتبالی نیز هواداران این تیم را سیراب کنند. گل محمدی که در پایان تمرین امروز تیمش برای صرف ناهار دسته جمعی و همدلی بیشتر شاگردانش آنها را به رستوران دعوت کرده بود، در پایان این هم‌نشینی دوستانه صحبت‌های جالبی در خصوص وضعیت سرخپوشان مطرح کرد.


سرمربی پرسپولیس درباره حضور آنتونی استوکس و شرایط جذب این بازیکن گفت: آخرین اخبار همان است که گفته شده و ما منتظر توافق طرفین و حضور این بازیکن در تمرینات هستیم.


وی درباره اینکه آیا در صورت کناره گیری از آسیا و در شرایطی که این انتقال در لیگ داخلی چندان به سود سرخپوشان نخواهد بود باز هم خواهان حضور استوکس هست یا خیر گفت: بله، ما روی این بازیکن حساب کرده‌ایم و این مسائل ربطی ندارد و باید با قدرت بیشتری در نیم فصل دوم حاضر شویم.


گل محمدی درباره شرایط کنونی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا و احتمال کنارگیری از این رقابت‌ها نیز گفت: والا شرایط خوبی برای فوتبال ما نیست. در هر صورت انگیزه باشگاه های ایرانی برای قهرمانی و سهمیه گرفتن این است که در آسیا بازی کنند و توانایی و کیفیت خودشان را نشان دهند. این اتفاق برای فوتبال ما واقعا یک اتفاق بد است و نمی دانم چطور می شود جلوی آن را گرفت به نظرم باید تصمیم خوبی درباره آن گرفته شود و خیلی راحت هم نباید گذاشت فوتبال ما از حضور در آسیا محروم شود.

 

1471327


سرمربی پرسپولیس درباره اینکه در صورت تصمیم نهایی برای حضور در کشور ثالث باشد شرایط به چه شکل خواهد بود گفت: امیدوارم تصمیم خوبی گرفته شود. چون واقعا حیف است این انگیزه بزرگ در بین بازیکنان از بین برود. باشگاه های ما تلاش می کنند تا بروند و آنجا خودی نشان دهند و این وضعیت خوبی نیست. در نهایت امیدوارم تصمیمی گرفته شود که به نفع فوتبال ما باشد.


یحیی درباره انگیزه شاگردانش طی روزهای اخیر در تمرینات گفت: در مجموع یک مقدار از نظر تاکتیکی به زمان بیشتری نیاز داریم اما انگیزه بازیکنان در تمرینات مرا متعجب کرده و با جان و دل تمرین می کنند. بازیکنان باکیفیتی داریم و امیدوارم در نیم فصل دوم حرف زیادی برای گفتن داشته باشیم.


وی در پاسخ به اینکه به نظر می‌رسد بازیکنان با حضور او از نظر رابطه با سرمربی شرایط بهتری را تجربه می‌کنند و به او علاقه دارند گفت: دل به دل راه دارد. این حس واقعا متقابل است و بازیکنانی هستند که چندین قهرمانی داشتند و با این حال این انگیزه ای که در تمرینات نشان می دهند خیلی زیاد است. آنها علیرغم دستیابی به چندین قهرمانی همچنان سیری ناپذیر به دنبال موفقیت و قهرمانی‌های بیشتر هستند و این نشان دهنده این است که از نظر بلوغ فکری و ذهنی به شرایط حرفه ای و بالایی رسیدند و هیچ چیزی این انگیزه آنها را کاهش نخواهد داد.


گل محمدی درباره شرایط تاکتیکی تیم و اینکه با حضور وی شاهد نمایش تکنیکی و تاکتیکی مناسب همانند زمان مربیگری‌اش در ذوب آهن و شهرخودرو در این تیم خواهیم بود گفت: باید فوتبال زیبا همراه با نتیجه گرایی را دنبال کنیم و به نتیجه خوبی برای خوشحالی هواداران برسیم. در این راه در کنار انگیزه بازیکنان به حمایت هواداران نیز نیاز خواهیم داشت و مطمئنا تلاش بیشتری برای خوشحالی آنها خواهیم داشت. این انگیزه در کنار حمایت هواداران باعث خواهد شد بهترین نمایش را از تیم شاهد باشیم و به رضایت بالایی دست یابیم.

دیدگاه‌ها