کد خبر : 1663376 | 01 بهمن 1398 ساعت 16:14 | 35.4K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان و پاسخ به تعریف و تمجیدهای امباپه

کیلیان امباپه شب گذشته بار دیگر به تعریف از زیدان پرداخت و سرمربی رئال امروز پاسخ آن را داد.

 زیدان و پاسخ به تعریف و تمجیدهای امباپه

به گزارش"ورزش سه"، رئال مادرید فردا در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری میهمان اونیونیستا سالامانکا است. یک تک بازی که در نهایت باید دید کدام تیم به یک هشتم نهایی راه خواهند یافت. جام حذفی همواره جام شگفتی ها بوده با این حال بسیار بعید به نظر می رسد که رئال مغلوب حریف دسته سومی خود شود؛ به خصوص که زیدان این بازی را کاملا جدی گرفته است.

 

 

1469021

 

 

سرمربی فرانسوی رئال در نشست خبری این بازی گفت:« حداکثر تمرکز را روی این بازی داریم و کوپا دل ری برای ما جام مهمی است. هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم و برای مان فرق نمی کند در چه مرحله ای قرار داریم. آماده ایم و با تمام قدرت به مصاف اونیونیستا خواهیم رفت.»

 

ورزشگاه با زمین نه چندان خوب:« ما به هر شرایطی عادت داریم و از لحاظ ذهنی و بدنی مشکلی نداریم. می دانیم کجا و برابر چه تیمی بازی داریم.»

 

بیل و خامس:« این دو حالا دیگر هیچ مصدومیتی ندارند و با ما به سالامانکا می آیند. آنها در شرایط بازی قرار دارند و اینطور نیست که یک دفعه ظاهر می شوند و یک دفعه نیز غیب شان می زند.»

 

 

1394457

 

 

اودریوسولا در بایرن:« بله؛ او احتمالا جدا خواهد شد ولی هنوز هیچ چیز رسمی نشده است.»

 

جانشین برای اودریوسولا:« هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. جدایی اودریوسولا هنوز قطعی نیست. اینطور نیست که روی یکی خط بکشم تا بازیکنی دیگر را وارد کنم. ما یک مجموعه پر از بازیکنان باکیفیت داریم. تا 31 ژانویه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. شاید بازیکن جذب کنیم؛ شاید هم از دست بدهیم.»

 

کیلیان امباپه شب گذشته بار دیگر تایید کرد که زیدان الگوی او بوده است. زیزو در واکنش گفت:« امباپه الان یک الگوی فوتبالی برای همه است. همه ما زمانی برای بسیاری الگو بوده ایم. همین و بس.»

 

 

1454355

 

 

خطر حذف در تک بازی ها:« در فرانسه جام حذفی تک بازی است و من مدت هاست به این شرایط عادت دارم. مشکلی با این شرایط نداریم و آن را پذیرفته ایم.»

 

رینیر:« می دانم که او بازیکنی آینده دار است. بازیکنی برای آینده رئال مادرید ولی او هنوز با ما نیست. در مورد رینیر باید قدم به قدم پیش رفت. وقتی با ما تمرین کند، شرایط او را بهتر بررسی خواهیم کرد. او در ابتدا با تیم دوم کار خواهد کرد و مثل همه برزیلی ها تکنیکی است. در فیلم ها که عالی بوده ولی باید بیاید و از نزدیک با او کار کنم.»

 

1005 پاس بارسا برابر گرانادا:« هر تیمی به دنبال راهی برای پیروزی است و سبک بازی مخصوص به خود را دارد.»

 

آرئولا در کوپا دل ری:« متاسفم. پاسخی برای این سئوال ندارم.»

 

دیدگاه‌ها