کد خبر : 1663643 | 02 بهمن 1398 ساعت 19:45 | 27.4K بازدید | 0 دیدگاه

با زدن تمامی گل ها در نیمه دوم؛

امیدهای عربستان؛ تیمی که مزد صبرش را گرفت

تیم فوتبال عربستان با برتری دو بر صفر مقابل استرالیا به فینال رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا و البته از آن مهم تر رقابت های المپیک 2020 توکیو رسید.

امیدهای عربستان؛ تیمی که مزد صبرش را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، عربستان در شرایطی به فینال رقابت های قهرمانی زیر 23 ساله های آسیا راه یافت که در 5 دیداری که تاکنون برای رسیدن به فینال مسابقات برگزار کرده، فوتبال منسجم و با برنامه ای ارائه داده است.

 

شاگردان سعد الشهری 40 ساله برای رسیدن به فینال تنها 5 گل زدند و فقط یک گل مقابل ژاپنی‌ها خوردند، که با هاجیمه موریاسو سرمربی تیم بزرگسالانش به دنبال کسب تجربه در این رقابت ها بود.
نکته جالب توجه اینکه زودهنگام ترین گل تیم امید عربستان در دیدار برابر ژاپن و در دقیقه 48 ثبت شد. آنها در آن مسابقه گل تساوی را دریافت کردند ولی در دقیقه 88 شاید یکی از مهم ترین گل های این تورنمنت را ثبت کردند و ژاپن را در اولین گام شکست دادند.

 

سبزپوشان عربستانی در دیدار دوم مقابل قطر به تساوی بدون گل دست یافتند و در دیدار سوم با گل  بیراکان در دقیقه 80 موفق به کسب سه امتیاز شدند تا به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی و مصاف با تایلند میزبان رقابت ها برسند؛ جایی که باز هم با گل دقیقه 78 حریفشان را شکست دادند و به نیمه نهایی مسابقات راه یافتند.
امروز عربستان در شرایطی با گل دقیقه 90 موفق به شکست ازبکستان شد و حتی می توانست گل دوم را هم به ثمر برساند که در دقایق ابتدایی نمایش خوبی نداشت ولی با حفظ ساختار تیمی و نمایش برتر نسبت به امیدهای ازبکستان، در نیمه دوم مزد صبر و تلاشش را گرفت و به فینال صعود کرد.

 

 عربستان در این جام در دقایق ۴۸، ۷۸، ۸۰، ۸۷ و ۸۸ به گل رسیده و تنها یک بار در بازی اول گل خورد، تا بار دیگر، ثابت شود تیمی که به سختی گل می خورد و حتی به سختی گل می زند، درنهایت می تواند موفق باشد و حالا عربستانی‌ها با اتکا به یک مربی جوان و ارائه یک بازی با برنامه برای سومین مرتبه به المپیک رسیده اند.

دیدگاه‌ها