کد خبر : 1663739 | 03 بهمن 1398 ساعت 13:16 | 71K بازدید | 0 دیدگاه

فیفا و AFC با هم تصمیم می گیرند؛

نیمه مارس، تکلیف میزبانی ایران - هنگ‌کنگ روشن می شود

تصمیم گیری برای میزبانی تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی اواسط ماه مارس میلادی انجام خواهد شد.

نیمه مارس، تکلیف میزبانی ایران - هنگ‌کنگ روشن می شود

به گزارش "ورزش سه"، امروز در جلسه نمایندگان ایرانی با دبیر کل AFC که در مالزی برگزار شد، تیم های باشگاهی ایران تضمین لازم را برای میزبانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گرفتند و تنها در بازی های پلی آف، میزبانی در ایران انجام نمی شود.

 

اما نکته مهم دیگری در که در سایه این ماجرا وجود داشته، احتمال سلب میزبانی از تیم ملی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی است. امروز نمایندگان باشگاهی ایران عنوان کردند که مذاکرات و توافق صورت گرفته، تیم ملی را هم نجات داده است اما به نظر می رسد تکلیف میزبانی ملی ایران در آینده مشخص خواهد شد.

 

1471913

 

تیم ملی ایران باید در ادامه رقابت های مقدماتی جام جهانی و جام ملتهای آسیا، از تیم های هنگ کنگ، بحرین و عراق میزبانی کند که این مسابقات به صورت مشترک زیر نظر فیفا و AFC انجام می شود. تصمیم گیری درباره میزبانی ایران در اولین بازی خانگی پیش رو یعنی دیدار با هنگ کنگ، طی جلسه ای که اواسط ماه مارس میلادی (اواخر اسفند ماه 98) تشکیل می شود، صورت خواهد گرفت.

 

در جلسه مذکور، شرایط مختلف بررسی می شود و تصمیم نهایی درباره میزبانی تیم ایران در بازی روز 7 فروردین 99 مقابل هنگ کنگ اتخاذ خواهد شد.

دیدگاه‌ها