کد خبر : 1663757 | 03 بهمن 1398 ساعت 15:41 | 48.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش پدر تکواندوکار ایرانی به مهاجرت دخترش؛

کیمیا و حامد برای پناهندگی نرفته بودند

پدر کیمیا علیزاده می گوید از تصمیم دخترش برای مهاجرت باخبر نبوده و از این اتفاق شوکه شده است.

کیمیا و حامد برای پناهندگی نرفته بودند

به گزارش "ورزش سه"، چند هفته ای از رسانه ای شدن خبر مهاجرت کیمیا علیزاده می گذرد و هر روز شایعات جدیدی درباره آینده او به گوش می رسد.


این دختر تکواندوکار ایرانی که تنها مدال تاریخ ورزش زنان ایران را در المپیک ریو کسب کرد، همراه با همسرش در اروپا به سر می برند و از آلمان به عنوان مقصد احتمالی آن ها نام برده می شود.


دقایقی با پدر کیمیا علیزاده همکلام شدیم تا درباره تصمیم این دختر تکواندوکار از او بپرسیم. صحبت های او تازگی دارد چون می گوید از تصمیم دخترش برای مهاجرت باخبر نبوده است!


کیوان‌علیزاده، پدر کیمیا‌علیزاده در خصوص مهاجرت دخترش گفت: متاسفانه صحبت های من را تحریف کردند. هدف کیمیا و همسرش برای رفتن به اسپانیا یک سفر تفریحی بود و آن ها برای پناهندگی و ماندن نرفته بودند.


وی افزود: من درجریان تصمیم کیمیا برای ماندن در اروپا و حتی انتشار پست در فضای مجازی نبودم و فکر میکنم خودشان هم برنامه ای برای این موضوع نداشتند. از تصمیم آنی آنها برای اقامت در خارج از کشورشوکه شدم. پس از انتشار پست کیمیا در اینستاگرام، این مطلب را در تماس تلفنی به آقای پولادگر، رییس فدراسیون هم گفتم.


پدرعلیزاده بازهم به آن پست اینستاگرامی جنجالی اشاره کرد و گفت: ادبیات دخترم وهمسرش را می شناسم و بعید می دانم صحبت‌های منتشر شده مربوط به آنها یا مواضع کیمیا وحامد باشد. ورزشکاران حرفه ای در تمام دنیا مشکلات و توقعات خاص خودشان را دارند و این تنها مربوط به ایران نیست.


کیوان علیزاده در پایان هم گفت: کیمیای من کشورش را دوست دارد و به مردم ایران هم عشق می ورزد. دیدن دورافتخارکیمیا با پرچم ایران از قشنگترین لحظات عمرم بود.

دیدگاه‌ها