کد خبر : 1663763 | 03 بهمن 1398 ساعت 15:51 | 373.2K بازدید | 0 دیدگاه

بیرو- پرسپولیس؛ یک امضا تا جدایی

علی بیرانوند در تیم قهرمان لیگ بلژیک؟

تیم خنک بلژیک با پیشنهادی رسمی به دنبال جذب دروازه بان شماره یک تیم ملی است .

علی بیرانوند در تیم قهرمان لیگ بلژیک؟

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که با درخشش طی چند فصل اخیر، خصوصا در دیدارهای بین المللی با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تیم ملی در جام جهانی، در صدر اخبار مبنی بر جدایی از سرخپوشان و حضور در فوتبال اروپا قرار داشته، اکنون در آستانه پذیرش پیشنهاد رسمی قهرمان بلژیک است .

 
بیرانوند که پیشنهاد خنک را در جیب دارد  ، بدون مشکل و با فعال سازی بند 700هزار دلاری مربوط به آزادسازی‌اش و پرداخت آن به باشگاه پرسپولیس قادر به نهایی کردن قرارداد با تیم مقصد خود خواهد شد.


 
در این زمینه گفته می‌شود باشگاه مدنظر و خواهان بیرانوند  بلیت و ویزای این دروازه‌بان ایرانی را صادر کرده و قصد دارد خیلی زود با این ستاره بلند قامت فوتبال ایران قراراد امضا کند. پیشنهاد وسوسه برانگیز که تقریبا در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه است.

 

 

1471927

به گفته مدیر روابط عمومی پرسپولیس بندی در قرارداد  بیرانوند وجود دارد که او می تواند با پرداخت ۷۰۰ هزاردلار از پرسپولیس جدا شود و عملا اگر او تصمیم به جدایی از پرسولیس بگیرد کاری از دست باشگاه ساخته نیست.

 

 

خنک در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با تیم‌های لیورپول، ناپولی و سالزبورگ هم گروه بود اما در نهایت به عنوان تیم چهارم به کار خود خاتمه داد. خنک در فصل جدید رقابت‌های ژوپیتر لیگ اما اوضاع خیلی خوبی ندارد و در حال حاضر تنها با ۳۴ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار گرفته است. این در حالی است که تیم صدرنشین یعنی کلوب بروژ با ۵۲ امتیاز صدرنشین است.


مارتین فن در فورت و گائتان کوکه دو دروازه‌بان اصلی این تیم بلژیکی به حساب می آیند. اگرچه که در این فصل بیشتر، گلر تنها ۱۷ ساله و بلژیکی این تیم یعنی فن در فورت درون دروازه خنک قرار گرفته است. او همچنین چندی پیش با حضور در بازی برابر ناپولی به عنوان جوان ترین دروازه بان تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نیز شناخته شد. از طرف دیگر گائتان کوکه در بازی هفته اخیر خنک برابر زولته وارگم در ترکیب اصلی تیم بلژیکی قرار گرفت و اتفاقاً در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین نیز انتخاب شد. با این تفاسیر به نظر می رسد که در صورت پیوستن علیرضا بیرانوند به تیم خنک، این دروازه‌بان ایرانی کار بسیار دشواری برای شماره یک شدن در این تیم پیش رو خواهد داشت.


با این وجود به نظر می رسد که کادر فنی خنک از دروازه‌بان های خود راضی نیستند و برای اینکه بتوانند در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشته باشند، اقدام به خرید علیرضا بیرانوند کرده‌اند؛ اتفاقی که می تواند به یک سکوی پرتاب برای ستاره ایرانی تبدیل شود.


گفتنی است بیرانوند از یک تیم  دیگر هم پیشنهاد دارد که طبق اطلاع خبرنگار ورزش سه این تیم رویال انتورپ بلژیک است.

دیدگاه‌ها