کد خبر : 1663866 | 04 بهمن 1398 ساعت 10:25 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی کلوپ و لیورپول از مصدومیت مانه

سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول در دیدار دیروز این تیم مقابل ولوز در نیمه اول بازی به دلیل احساس ناراحتی از زمین بیرون رفت و به نظر می‌رسد از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده است.

نگرانی کلوپ و لیورپول از مصدومیت مانه

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول با وجود پیروزی 2-1 در خانه ولوز در بازی دیروز دو تیم در این بازی با یک اتفاق ناراحت‌کننده روبرو بود چرا که سادیو مانه ستاره سنگالی این تیم در نیمه اول بازی مجبور شد زمین را ترک کند تا ناراحتی بابت احتمال از دست دادن او برای مدت قابل توجه به دلیل مصدومیت حالا بر لیورپول سایه بیندازد.

 

1472009

 

در حوالی دقیقه 32 بازی وقتی سادیو مانه به سمت توپ می‌‌دوید تا پاس پشت پای محمد صلاح را کنترل کند ناگهان دچار مشکل شد. او بلافاصله به نیمکت لیورپول اشاره کرد که باید تعویض شود و کمی بعد جای خود را به بازیکن جدید قرمزها، تاکومی مینامینو داد که اولین حضورش در لیگ برتر را تجربه کرد.

 

1472010

 

در ابتدا مشخص نبود که مشکل مانه چیست ولی به نظر می‌رسد او از ناحیه همسترینگ دچار مشکل شده است. اگر مصدومیت مانه که مرد سال آفریقا است باعث شود او مدتی قابل توجه از میادین دور باشد تیم یورگن کلوپ ضربه سنگینی خواهد خورد. این مهاجم لیورپول تا کنون در این فصل 11 گل به ثمر رسانده و شش پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است.

 

دیدگاه‌ها