کد خبر : 1663888 | 04 بهمن 1398 ساعت 13:30 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادعا در ایتالیا: اینتر با اریکسن به توافق رسید

رسانه‌های ایتالیایی گزارش دادند که کریستین اریکسن ستاره دانمارکی با اینترمیلان به توافق رسیده و حتی تاریخ حضور او در تستهای پزشکی اینتر رزرو شده است.

ادعا در ایتالیا: اینتر با اریکسن به توافق رسید

به گزارش "ورزش سه"، پس از کش و قوس‌ها و انتشار شایعات فراوان درباره احتمال انتقال کریستین اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام به اینترمیلان، رسانه‌های ایتالیایی امروز گزارش دادند که دو طرف سرانجام بر سر این انتقال به توافق رسیده‌اند و حتی تاریخ حضور اریکسن در تستهای پزشکی باشگاه ایتالیایی رزرو شده است.

 

مذاکرات طولانی دو طرف سرانجام روز پنج‌شنبه به پایان رسیده و مدیران اینترمیلان ماروتا و آسیلیو با نمایندگان اریکسن شام خورده و توافق نهایی در این گفتگوها بدست آمده است.

 

1472014

 

قرارداد اریکسن با اسپرز در تابستان آتی به پایان می‌رسد و بنابراین او می‌تواند با باشگاه‌های دیگر مذاکره کند. بر اساس گزارشهای ایتالیایی، قرارداد جدیدی که به زودی بین اریکسن و اینتر امضا می‌شود تا تابستان 2024 ادامه داشته و مبلغ دستمزد او 8 میلیون یورو به ازای هر سال بعلاوه پاداش است.

 

بر اساس این گزارشها مبلغ 18 میلیون یورو هم از طرف اینتر به باشگاه تاتنهام پرداخت خواهد شد. اینتر ابتدا با این مبلغ مخالفت می‌کرد ولی با سرسختی تاتنهام و اصرار روی دریافت 20 میلیون یورو برای واگذاری اریکسن، اینتر سرانجام کوتاه آمده و پذیرفته که ابتدا 18 میلیون یورو به صورت نقدی پرداخت کرده و 2 میلیون یوروی دیگر را هم به صورت مبالغ اضافی در آینده به تاتنهام بپردازد.

 

دیدگاه‌ها