کد خبر : 1664045 | 05 بهمن 1398 ساعت 09:10 | 3.7K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی- پیکان؛ به یاد بازی مهیج دور رفت

نساجی امروز در ورزشگاه وطنی در شرایطی از پیکان پذیرایی می کند که دیدار رفت این دو تیم، یکی از مهیج ترین بازی های نیم فصل بود.

نساجی- پیکان؛ به یاد بازی مهیج دور رفت

به گزارش "ورزش سه" در هفته دوم لیگ برتر، یکی از پرگل ترین بازی های لیگ شکل گرفت و نساجی در برابر پیکان با نتیجه 4-3 پیروز شد. در آن بازی پرحادثه که رضا مهاجری با کارت قرمز داور روبرو شد، پیکان که در مقطعی از بازی 4-1 عقب افتاده بود چیزی نمانده بود در دقایق پایانی گل مساوی را هم بزند.


یکی از اتفاقات دیدار دور رفت پیکان و نساجی، تعویض شیخ ویسی در حین بازی بود. حسین فرکی وقتی تیمش گل چهارم را دریافت کرد، مهدی امینی را وارد زمین کرد و حالا در نیم فصل آرام هایراپتیان ارمنستانی را به خدمت گرفته تا شاید مشکلات خط دفاعی این تیم به حداقل برسد. پیکان می تواند خوشحال باشد که نیروهای تهاجمی تیمش مثل شهریار مغانلو و سعید واسعی را در نیم فصل دوم هم حفظ کرده است.


در نقطه مقابل نساجی از جمله تیم هایی بوده که در نقل و انتقالات زمستانی، تغییر چهره داده. این تیم پرتماشاگر قائمشهری حسن جعفری، محمد قاضی، میلاد سرلک، رضا علیاری و امید سینگ را از دست داده و در عوض حسین ماهینی، روح الله باقری، سعید کریمی، حامد بحیرایی و مهدی رحیمی را به خدمت گرفته.


نساجی که دومین فصل حضورش در لیگ برتر را تجربه می کند، در 10 بازی گذشته فقط 1 برد داشته و پیکان هم بعد از تساوی 2-2 مقابل استقلال در دقایق پایانی، در 4 بازی آخر با شکست زمین را ترک کرده است.

دیدگاه‌ها