کد خبر : 1664101 | 05 بهمن 1398 ساعت 11:43 | 39K بازدید | 0 دیدگاه

رمزگشایی از دیدار استقلالی‌ها با نماینده استراماچونی

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره ماجرای سفر نمایندگان این باشگاه برای دیدار با وکیل استراماچونی به قطر ارائه کرد.

رمزگشایی از دیدار استقلالی‌ها با نماینده استراماچونی

به گزارش "ورزش‌سه"، در آخرین روزهایی که هواداران استقلال امیدوار به بازگشت آندره آ استراماچونی بودند، نمایندگان این باشگاه با اعلام اینکه قصد مذاکره با نمایندگان سرمربی ایتالیایی را دارد، به قطر سفر کردند. بعد از چند روز اما اعلام شد نتیجه مذاکرات مثبت نبوده و حضور استراماچونی در ایران منتفی است.


از این رو استراماچونی نیز مصاحبه و اعلام کرد خودش و وکلایش هیچ دیداری با نمایندگان استقلال نداشتند و این مساله دروغ است. حالا اما علی فتح الله زاده درباره این اتفاقات توضیح داده است.


عضو هیات مدیره استقلال در این باره گفت: من در این مذاکرات حضور نداشتم. من خودم رحمان  رضایی را راهی کردم اما اینکه آیا آنها آمده اند یا نیامده اند بحثی است. بچه ها می گویند ما با نماینده استراماچونی صحبت کردیم و ایمیلی که بچه ها نشان دادند هم همین را نشان می دهد اما استراماچونی می گوید آنها آدمهای من نبوده اند و با من مذاکره ای نشده است. این نیازمند بررسی است.


فتح الله زاده در پاسخ به این پرسش که مگر قبل از رفتن با مربی ایتالیایی قول و قراری نگذاشتید، عنوان کرد: استراماچونی از طریق وکیل خود کارها را با باشگاه هماهنگ می کند و قرار بوده با وکیل صحبت کنند که آقای استراماچونی می گوید من صحبت نکرده ام. مثلا من در برنامه تلویزیونی می گویم پولی که ما می گوییم 750 هزار دلار می گوید و این در ایمیلی که ماجدی فرستاده است، من گفتم این 750 هزار دلار 100 هزاردلار افزایش در خود نشان می دهد که مغایرت دارد. یعنی واقعا مترجم معنی مغایرت را نمی دانسته و رفته به استراماچونی گفته فتح الله زاده گفته پول اضافه می خواهی.


وی در پاسخ به این سوال که آیا جمله شما معنی اش این نیست که او پول بیشتر می خواهد، توضیح داد: نه مغایرت یعنی تفاوت. یعنی من با تو حسابی دارم من می گویم 100 تومان مانده تو می گویی 50 تومان. باید با هم بنشینیم و حساب کنیم. یا ما پول را نداده ایم و به اشتباه فکر می کنیم این پول را داده ایم. یا پول در حساب های او نیامده و اینطور فکر می کند. یا صرافی به او نداده است. بعضی وقتها شما پول را می فرستی و زمان می برد تا این پول برگشت می خورد. من می گویم ادعای طرفین تفاوت دارد و باید با هم بنشینیم حساب کنیم که چه خبر است.


فتح الله زاده درباره اینکه آیا ممکن است پولی به اسم استراماچونی از باشگاه خارج شده و به دست او نرسیده باشد، تاکید کرد: می گویم حرف من این نبوده که آقای استراماچونی گفته من پول اضافه می خواهم. مترجم یا هرکسی که به او این را گفته نامردی کرده است. ما اختلاف داریم، دعوا هم نداریم و همه چیز معلوم می شود.


عضو هیات مدیره استقلال درباره اینکه گفته می شد استراماچونی خواسته فتح الله زاده در باشگاه نباشد، افزود: من این را نشنیده ام. خود استراماچونی می گوید اصلا مذاکره ای نبوده است! من که زمان او کاره ای نبودم. شاهد و گواه رحمان رضایی که او را راه انداختم که برود استرا را برگرداند. کسانی که نمی خواستند او برگردد دوستدار استراماچونی شدند، همان ها که می گویند او اسم مرا آورده است. اصلا اسمی در کار نبوده است. او یک مربی حرفه ای است! برای چه باید اسم مرا بیاورد؟ وقتی او رفت من در باشگاه چه کاره بودم؟ این توطئه ای بوده که گفتند اسم مرا بیاورند تا پیش هواداری که به من لطف دارد خرابم کنند. فعلا به خاطر استقلال چیزی نمی گویم اما یک روزی با اسنادی خواهم گفت چه اتفاقاتی پشت پرده بوده است و چه شیطنتی کرده اند.

دیدگاه‌ها