کد خبر : 1664123 | 05 بهمن 1398 ساعت 13:10 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو:

حضور امباپه در لیورپول مشکل‌ساز است

فابینیو، ستاره خط میانی لیورپول می‌گوید امباپه یکی از بهترین بازیکنان دنیا است ولی حضور او در لیورپول، یورگن کلوپ را برای ارنج این تیم دچار مشکل خواهد کرد.

حضور امباپه در لیورپول مشکل‌ساز است

به گزارش "ورزش سه"، فابینیو هافبک لیورپول می‌گوید با اینکه کیلین امباپه ستاره پاری سن ژرمن در حال حاضر یکی از بهترین بازیکنان دنیا است ولی حضور او در لیورپول برای یورگن کلوپ سرمربی این تیم مشکل‌ساز خواهد شد و او را در ارنج تیم دچار دردسر خواهد کرد.

 

1472273

 

مدتی است شایعاتی درباره انتقال احتمالی امباپه به آنفیلد مطرح شده و این در حالی است که یورگن کلوپ اصرار داشته که لیورپول از نظر مالی فاقد توان کافی برای خرید ستاره‌ای در حد و اندازه کیلین امباپه است. امباپه هم اخیرا در جریان یک مصاحبه به تمجید از لیورپول پرداخت و این باعث شد شایعات درباره انتقال او به آنفیلد بار دیگر قوت بگیرد.

 

فابینیو ستاره لیورپول در این باره گفت:" در حال حاضر حضور امباپه در لیورپول برای این تیم دردسرساز خواهد شد چون این روزها مثلث خط حمله ما خیلی خوب کار می‌کند. ولی من کیفیت امباپه را می‌دانم. او یکی از بهترین بازیکنان دنیا است و در اینکه حضورش در هر تیمی کیفیت آن تیم را بالا خواهد برد هیچ شکی نیست".

 

1472274

 

این هافبک لیورپول در ادامه صحبت هایش گفت:" امباپه در حال حاضر برای پاری سن ژرمن بازی می‌کند و ما باید به این احترام بگذاریم".

 

دیدگاه‌ها