کد خبر : 1664131 | 05 بهمن 1398 ساعت 13:10 | 118K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش هادی به صحبت های فتح الله زاده

مهدوی کیا: این یک دروغ بزرگ است

علی فتح الله زاده امروز در مصاحبه ای ادعا کرده است که با یکی از ستاره های محبوب پرسپولیس قرارداد داخلی بسته بوده است.

مهدوی کیا: این یک دروغ بزرگ است

به گزارش" ورزش سه" او مدعی شده که قبل از حضور مهدی مهدوی کیا در پرسپولیس با او قرارداد امضا کرده و این قرارداد هنوز هم دست کامران منزوی عضو هیات مدیره استقلال است. هادی مهدوی کیا بازیکن سابق پرسپولیس و برادر کوچکتر مهدی اما با رد حرف های علی فتح الله زاده گفت:" این دروغ خیلی بزرگی است."


مهدی مهدوی کیا در سال 74 و در حالی هجده سال داشت به پرسپولیس پیوست. او آقای گل رقابت های جوانان و امیدهای تهران در بانک ملی بود و خیلی زود چشم امیرعابدینی مدیرعامل وقت پرسپولیس را گرفت و به عنوان یک استعداد بزرگ به ترکیب تیم استانکو پوکله پوویچ اضافه شد. مهدوی کیا خیلی زود پیراهن تیم ملی را هم به تن کرد و بازی های درخشانش در مقدماتی جام جهانی 1998 از او یک ستاره بزرگ در فوتبال آسیا ساخت. مهدی یکی از محبوب ترین ستاره های تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده و هست و حالا حرف های علی فتح الله زاده مدیرعامل سابق و عضو حال حاضر هیات مدیره استقلال درباره قرارداد داخلی باعث شده تا واکنش های زیادی به وجود بیاید.


هادی مهدوی کیا هم از این حرف های فتح الله زاده ابراز ناراحتی می کند. او معتقد است که این حرف ها کاملا کذب است:" خاندان مهدوی کیا همه پرسپولیسی تیر هستند و هیچوقت بحث رفتن او به استقلال مطرح نشده بود."


او افزود:" زمانی که مهدی آقای گل جوانان و امیدهای تهران شد باشگاه استقلال غلامحسین مظلومی بزرگ را به منزل برادر من فرستاد. آقای مظلومی درخواست کرد که مهدی به استقلال برود. برادر من به احترام بزرگی آقای مظلومی به ایشان گفت که هر کمکی بتواند انجام و در این رابطه مساعدت خواهد کرد اما هیچ قولی نبود و هیچ قراردادی هم امضا نشد."


بازیکن سابق پرسپولیس اما حرف های فتح الله زاده در ادامه حرف های نادرست او در گذشته دانسته و تئوری که درباره یکی از دربی های جنجالی تهران مطرح کرده را مثال می زند:" این دروغ بزرگ هم مثل آن حرف هایی است که درباره دربی 9 نفره (دربی 48- مهر 1378 که با نتیجه بدون گل به پایان رسید) می زند و می گوید نگذاشتند استقلال برنده آن بازی شود. من در آن بازی خودم دو بار توپ استقلالی ها را از روی خط دروازه بیرون کشیدم که یکی از آن ها توپ علیرضا نیکبخت بود که داشت گل می شد و نگذاشتم."


مهدوی کیا گفت:" استقلالی ها خودشان را کشتند که ما را ببرند و ما آنقدر دویدیم که زبانمان از حلقمان در آمده بود و تا سه روز نمی توانستیم راه برویم."


برادر کوچکتر مهدی مهدوی کیا باز هم روی اشتباه بودن حرف مدیرعامل سابق استقلال تاکید کرده و گفت:" حرف های او درباره قرارداد مهدی هم یک دروغ دیگر است. بهتر است انسان در این موارد حقیقت را بگوید."


در همین رابطه با مهدی مهدوی کیا تماس گرفتیم و او در حالی که به هیچ وجه تمایلی نداشت در این رابطه صحبت کند گفت:" دوست ندارم راجع به این مسائل حرف بزنم. من در تمام این سال ها یکی دو بار بیشتر آقای فتح الله زاده را ندیده ام."

دیدگاه‌ها