کد خبر : 1664145 | 05 بهمن 1398 ساعت 14:39 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

فابینیو:

فن دایک شایسته دریافت توپ طلا بود

فابینیو، ستاره برزیلی لیورپول، از دو هم تیمی خود یعنی ویرژیل فن دایک و الکساندر آرنولد تمجید کرد.

فن دایک شایسته دریافت توپ طلا بود

به گزارش "ورزش سه"، ویرژیل فن دایک فصل گذشته با لیورپول به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافت و یکی از مهم ترین بازیکنان تیم در راه کسب این افتخار بوده است. او همچنین چندی پیش به عنوان بهترین بازیکن سال یوفا نیز انتخاب شد. با این وجود ستاره هلندی در رای گیری جایزه توپ طلا بعد از لیونل مسی قرار گرفت تا دستش از کسب این جایزه کوتاه بماند.

 

هم تیمی برزیلی فن دایک حالا تمجید ویژه ای از این هلندی انجام داده است. فابینیو که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته در این باره گفت: " مردم بیشتر از مدافعان درباره مهاجمان صحبت می کنند. اما باید توجه داشت که فن دایک همیشه به طور مشخص می داند که چه کاری باید انجام بدهد. او در فصل گذشته کمک زیادی به قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان کرد. فن دایک بازیکنی شگفت انگیز است و یکی از بهترین های جهان. او شایسته کسب توپ طلا بود."

 

 

1470714

 

 

فابینیو درباره مقایسه هایی که بین دنی آلوز و الکساندر آرنولد مطرح می شود نیز گفت: " اگر درباره افتخارات و جام ها صحبت کنیم، قطعا دنی آلوز یکی از بهترین ها بوده است. او هنوز در 36 سالگی یکی از بهترین بازیکنان برزیل است و این موضوعی باورنکردنی است. در مورد ترنت اما باید بگویم که او شگفت انگیز است. او می تواند به یکی از بهترین های جهان تبدیل شود."

 

 

1466377

دیدگاه‌ها