کد خبر : 1664190 | 05 بهمن 1398 ساعت 16:32 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

دست بسته نماینده مشهدی ایران در آسیا

ترکیب احتمالی شهرخودرو در دیدار با الرفاع بحرین

مشهدی ها در اولین دیدار آسیایی خود امروز به میدان خواهند رفت. آنها احتمالا با حضور سرمربی جدید، تغییرات زیادی در ترکیب خود ایجاد نخواهند کرد.

ترکیب احتمالی شهرخودرو در دیدار با الرفاع بحرین

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی سرآسیایی امروز به همراه تیمش در اولین بازی بین المللی خود برابر تیم الرفاع بحرین به میدان خواهند رفت. آنها که تعدادی از بازیکنان خود در نیم فصل را از دست دادند نمی توانند از بازیکنان جذب شده خود استفاده کنند.

 

* سیدمهدی رحمتی قطعا دروازه بان حاضر در ترکیب تیمش خواهد بود. او به عنوان گلر شهرخودرویی ها در فصل فوتبالی فعلی در تمامی بازی ها به میدان رفته. رحمتی باید از تجربه بالای خود در بازی های آسیایی برای شهرخودرو بهترین استفاده را ببرد.

* محمدحسین مرادمند و علی نعمتی به عنوان دو بازیکن از بهترین های تیم پدیده در قلب خط دفاعی به میدان خواهند رفت. این دو بازیکن در دو فصل اخیر بیشترین بازی را در کنار یکدیگر بازی کردند و به همین دلیل هماهنگی زیادی با یکدیگر دارند.

* محمدعلی فرامرزی را باید مدافع چپ احتمالی شهرخودرویی ها در دیدار آسیایی دانست. فرامرزی از باثبات ترین بازیکنان تیم در نیم فصل اول بود. بازیکن ساکت و بی سر و صدای مشهدی ها از نفرات مورد نظر سرمربی قبلی بود که در بسیاری از دیدارهای این تیم به میدان رفت.

 

* فرشاد فرجی را پیش از این در دو پست مدافع میانی و مدافع چپ دیده بودیم اما احتمالا وی در بازی امروز برابر الرفاع بحرین در پست مدافع راست به زمین خواهد رفت.

* اکبر صادقی که به نوعی فرمانده شهرخودرویی ها در میدان محسوب می شود در دیدار امروز و بازوبند به دست قطعا پیشاپیش سایر بازیکنان به میدان خواهد رفت. او مدت هاست در پست هافبک دفاعی تیم مشهدی می درخشد.

* علی نبی زاده می تواند دومین بازیکن شهرخودرو در پست هافبک دفاعی به میدان برود. او که در تعدادی از بازی های این تیم در نیم فصل اول به میدان رفت حالا می تواند یکی از بازیکنان خوب و باتجربه این تیم به حساب بیاید.

 

* سعید صادقی هم یکی از بازیکنانی است که در بازی های فراوانی در یک و نیم فصل اخیر برای تیمش به میدان رفته است. او به احتمال فراوان در بازی امروز هم به عنوان بال چپ شهرخودرو به میدان می رود.

* امین قاسمی نژاد که این روزها آرام آرام به شرایط خوب خود بر می گردد پس از مصدومیتی که داشت حالا به مانند قبل هم برای تیم گلزنی می کند و هم گلسازی. در صورتی که قاسمی نژاد روی فرم باشد بدون تردید اصلی ترین بازیکن شهرخودرو در بال چپ خواهد بود.

* چوچو می تواند در دیدار امروز بازیکن پشت مهاجم تیم شهرخودرو باشد. کارلوس آلبرتو کم و بیش در اغلب بازی های تیم مشهدی به میدان رفته و با توجه به دست بسته شهرخودرویی ها در داشتن بازیکن، در کنار مهاجم اصلی و البته کمی عقب تر از وی به میدان برود.

 

* حسین مهربان با توجه به خروج یونس شاکری از مجموعه شهرخودرو می تواند مهاجم نوک این تیم مشهدی لقب بگیرد. او در دیدار امروز باید بار اصلی تیم مشهدی در خط حمله را به دوش بکشد.

دیدگاه‌ها