کد خبر : 1664407 | 06 بهمن 1398 ساعت 13:35 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

اسبقیان: گزارش‌هایی درباره نوزایی به دستمان رسیده

بررسی مدرک تحصیلی رییس چوگان در وزارتخانه

به گفته مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها مدرک تحصیلی رییس فدراسیون چوگان در حال بررسی است.

بررسی مدرک تحصیلی رییس چوگان در وزارتخانه

به گزارش "ورزش‌سه"، نزدیک به ۸ ماه از انتخاب ابراهیم نوزایی به عنوان رییس جدید فدراسیون چوگان می‌گذرد. در این مدت اعتراض‌هایی به غیرقانونی بودن حضور او در این پست مطرح شده و چندی پیش خود رییس فدراسیون چوگان نیز در مصاحبه‌ای اعتراف کرده بود که مدرک تحصیلی‌اش فوق‌دیپلم است.


با اینکه طبق قوانین موجود برای تصدی ریاست فدراسیون‌های ورزشی باید هر فردی حداقل مدرک فوق لیسانس داشته باشد و استثناهایی برای جانبازان و ایثارگران نیز در نظر گرفته شده، نوزایی معتقد است حضور او با مدرک فوق‌دیپلم قانونی است.


برای پیگیری این ماجرا چندی قبل با شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها تماس گرفتیم که او قول بررسی مدارک رییس فدراسیون چوگان را داد.


بعد از مدتی برای اینکه متوجه شویم نتیجه پیگیری اسبقیان و سایر مسئولان وزارت ورزش چه بوده، بار دیگر با مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون ها تماس گرفتیم.


شروین اسبقیان در این باره به "ورزش‌سه" گفت: گزارش‌هایی درباره موضوع مدرک تحصیلی نوزایی به حوزه معاونت قهرمانی وزارت ورزش رسیده و علی نژاد دستور پیگیری این ماجرا را داده است. این موضوع به اداره کل امور فدراسیون ها ابلاغ شده و در حال بررسی است. سعی می کنیم به زودی نتیجه این بررسی را اعلام کنیم.


با این شرایط به نظر می‌رسد بعد از گذشت حدود ۲ ماه از رسانه‌ای شدن خبر مدرک تحصیلی رییس فدراسیون چوگان هنوز مسئولان وزارت ورزش به نتیجه خاصی درباره ایراد داشتن یا نداشتن مدارک نوزایی نرسیدند.

دیدگاه‌ها