کد خبر : 1664660 | 07 بهمن 1398 ساعت 15:45 | 86.3K بازدید | 0 دیدگاه

ایجنت بشار در اسپانیا چه می‌کند؟

سفر به کاتالونیا برای مذاکره با باشگاه اسپانیول، خبری است که در اطراف بشار رسن و مدیر برنامه اش وجود دارد که ایجنت رسن این موضوع را تکذیب نکرده است.

ایجنت بشار در اسپانیا چه می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، پس از درخشش در آخرین بازی های نیم فصل و نمایش های جذاب در سمت راست خط هافبک، پیش بینی می‌شد یحیی گل‌محمدی نیز به بشار میدان بدهد اما سرمربی سرخ ها امیری و ترابی را به عنوان هافبک کناری بازی داد و اتفاقا این دو عملکرد خوبی هم داشتند. ولی پس از بازی و باتوجه به صحبت های شجاع خلیل زاده در میکسدزون، مشخص شد که دلیل دوری رسن از ترکیب، اعتصاب یک نفره او در تمرین بوده است!

 

مدیر برنامه بشار در این باره می‌گوید: او یک سال است که هیچ حقوقی دریافت نکرده. درصدی از فصل گذشته طلب دارد و از قرارداد جدید نیز هیچ مبلغی به او پرداخت نشده. باشگاه در مقاطع مختلف قول هایی به رسن داد ولی هیچ کدام عملی نشدند و حالا دلخوری بشار بسیار زیاد است. او تمایل دارد در پرسپولیس بماند اما احساس می‌کند که مدیران باشگاه از نجابتش سو استفاده می‌کنند.

 

این در حالی است که برخی ادعا می‌کنند رسن از حضور اوساگوآنا و استوکس ناراحت است اما مدیربرنامه بشار در این باره می‌گوید: اصلا چنین چیزی درست نیست. بشار در این چند سال نشان داده که خیلی زود با بازیکنان صمیمی می‌شود و این را می‌توانید از هم تیمی هایش بپرسید. اما این که باشگاه پرسپولیس پول ندارد و بازیکنان ایرانی اش هم ناراضی هستند اما بازیکن می‌خرد، یک تناقض بزرگ است. اگر پول دارند چرا آن را به بازیکنان نمی‌دهند؟

 

1473157

 

نکته جالبی که مورد توجه هواداران قرار گرفته، سفر مدیر برنامه رسن به اسپانیاست. در هفته های گذشته شایعه پیشنهاد اسپانیول به بشار وجود داشت اما ایجنت این بازیکن در این باره مبهم حرف می‌زند و می‌گوید که نمی‌تواند آن را رد یا تکذیب کند. او اضافه می‌کند: من وظیفه دارم از حق بشار دفاع کنم و به نفع او تصمیم بگیرم. در این مدت او نشان داده چه علاقه ای به پرسپولیس دارد اما ما آخرین فرصت را به مدیران باشگاه می‌‎دهیم که هرچه زودتر بخشی از مطالبات بشار را بدهند تا او در پرسپولیس بماند.

 

ایجنت رسن این روزها در اسپانیا حضور دارد و مذاکرات ابتدایی را انجام می‌دهد. باتوجه به شرایط پرسپولیس و به خصوص جدایی فرشاد احمدزاده، حفظ رسن اهمیت بسیار زیادی برای سرخ ها دارد و باید دید مدیران این باشگاه در روزهای آینده چه خواهند کرد.

 

 

1473275

 

 

دیدگاه‌ها