کد خبر : 1664687 | 07 بهمن 1398 ساعت 12:21 | 159.7K بازدید | 0 دیدگاه

بعید می دانم او حرف بدی زده باشد

سیدجلال: پرسپولیسی‌ها اشکان را دوست دارند

کاپیتان پرسپولیس در گفتگویی صریح با اشاره به مشکلات تیم و همچنین شرایط این تیم در ادامه مسیر خواهان توجه و تلاش بیشتر از سوی مدیران شد.

سیدجلال: پرسپولیسی‌ها اشکان را دوست دارند

به گزارش "ورزش سه"، سیدجلال حسینی در اولین حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت سرخپوشان بار دیگر توانست با نمایشی مناسب در ترکیب این تیم، شرایط را برای دستیابی به پیروزی به خوبی پیش ببرد. او در گفتگو با رادیو ورزش درباره برخی مشکلات این تیم صحبت‌های جالبی مطرح کرده است که در ادامه می‌خوانید.


کاپیتان پرسپولیس در ابتدای صحبت‌هایش درباره پیروزی روز گذشته تیمش مقابل تراکتور به عنوان مدعی جدی این فصل گفت: تراکتور یکی از تیم های فوق العاده لیگ است. بازیکنان خوب و باتجربه ای همچون شجاعی، اشکان و حاج صفی و دیگر بازیکنان در آن حاضر هستند و ما را واقعا دیروز اذیت کردند. ما زمان کوتاهی با آقای گل محمدی کار کردیم و نیاز به زمان بیشتری داریم تا افکار دوره کالدرون را عوض کنیم. آقای گل محمدی بازی هجومی دوست دارد. خوشحالم که توانستیم در کنار هواداران‌مان به سه امتیاز مهمی دست پیدا کنیم. تغییرات همیشه نیاز به زمان دارد و برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس بد است. اما آقای گل محمدی جزو مربیان خوب لیگ است و نیاز به زمان داریم تا شرایط را بهتر کنیم. دیروز یک بازی سنگین مقابل تیم قدرتمند انجام دادیم که خوشبختانه با سه امتیاز همراه شد.

 

سیدجلال در واکنش به مشکلات مالی و عدم پشتیبانی از سوی مدیریت گفت: این مساله تاثیر منفی زیادی دارد. ما درک می کنیم که مردم ما هم مشکلات مالی زیادی دارند. ما هم البته مشکلات زیادی داریم و هیچ وقت در این مدت صحبت نکردیم. در مدتی که تهران سرد بود و هوا برفی بود تمرین می‌کردیم و از نظر زمین هم مشکل داشتیم و بیشتر در چمن مصنوعی کار کردیم. مشکلات مالی را به خاطر شرایط کلی جامعه حرفی در این مدت نزده بودیم. اما مشکلات روز به روز بیشتر می شود. بازیکنان از سال گذشته طلب دارند و اگر بدهی فصل گذشته را حساب کنیم اصلا در این فصل پول نگرفتند. باشگاه مشکلات مالی زیادی دارد و الان بدهی آقای برانکو، کالدرون، بودیمیر و ... وجود دارد. ما امیدوار بودیم همه اینها هم حل شود و بعد پول بازیکنان پرداخت شود اما نگرانی ما این است که نه تنها این مسائل حل نشده که پول بازیکنان نیز خبری نیست. الان نگرانی این وجود دارد که تیم از حیث این مطالبات خارجی به مشکل بزرگی بربخورد. اگر قرار باشد مشکلات قبلی‌ها حل نشود و شرایط بازیکنان فعلی هم بهتر نشود که دیگر نشد. ما بازی‌های سختی را پیش رو داریم و با نفت آبادان، استقلال، الدحیل و ... طی هفته‌های سخت آینده جدال خواهیم داشت و مشکلات ما روز به روز بیشتر می‌شود.

 

 

1473205

 

 

وی درباره اینکه باشگاه علیرغم اینکه غرق در مشکلات مالی است اما مذاکره با بازیکنان خارجی را دنبال می‌کند اینطور پاسخ داد: اتفاقا آقای گل محمدی هم به همین موضوع اشاره کردند. اگر قرار است بدهی بازیکنان پرداخت نشود بازیکن خارجی نگیرید. نمی دانم این چه شرایطی است که حتما باید مربی خارجی و بازیکن خارجی بگیرند. اگر چند سال از بازیکنان و مربیان داخلی استفاده کنیم شاید این مشکلات و بحران مالی کمتر شود. باشگاه‌ پول ندارد اما بازیکن خارجی می‌آورند که باید صد درصد پولش را هم بدهند. همه باشگاه‌ها بدهکارند و امیدوارم جلوی این کار گرفته شود. 

 

کاپیتان سرخپوشان درباره اینکه آیا با مسوولان تیم در اینباره صحبت کرده گفت: آقای انصاریفرد از جنس فوتبال است و خودشان می‌دانند مشکلات را. ایشان قول‌هایی داده و امیدوارم به آنها عمل کند. چندین بار هم با او صحبت داشتم و گفتم اگر شرایط به این شکل پیش برود سخت است و بهتر است از جذب بازیکن خارجی خودداری شود.

 

سیدجلال در واکنش به این موضوع که مدیرعامل باشگاه مدعی مشکل او و کالدرون شده بود گفت: مشکل که بود اما بیشتر همه بازیکنان و آقای کالدرون تلاش می کردند شرایط تیم بهتر شود. خوشبختانه هم کادرفنی و هم بازیکنان تلاش کردند و در نیم فصل قهرمان شدیم. مشکلات از طرف کالدرون و بازیکنان نبود و یک سری اطرافیان بودند که مشکلاتی به وجود آورده بودند. بعضی از مربیان می آیند در ایران ارتباط می گیرند مثل مدیربرنامه و ... و آنها نمی توانند به تیم کمک کنند. بعضی اوقات این مشکلات بیشتر می شود اما بچه ها مدیریت کردند و در پایان نیم فصل با صدرنشینی موفق شدیم.


وی درباره گلایه بازیکنان در رختکن بعد از بازی با تراکتور در برخورد با مدیرعامل باشگاه گفت: ما هر صحبتی داشته باشیم با آقای انصاریفرد در میان می‌گذاریم. ایشان در بیشتر بازی‌ها در کنار تیم و رختکن هستند. دیروز در هتل با او صحبت کردیم و همچنین در رختکن و گفتند که مشکلات در حال حل شدن است. امیدوارم حل شود و بتوانیم با تمرکز و فکر راحت در بازی‌ها حاضر شویم.

 

 

1473204

 


سیدجلال حسینی درباره برطرف شدن مشکلات با کمک گرفتن از سوی هواداران برای شرایط مالی و اسپانسرینگ گفت: من جا دارد از هواداران تشکر ویژه داشته باشم. متاسفانه هواداران همه کار می کنند. در هوای سرد در بازی روز گذشته در کنار ما بودند. در خصوص بحث اپلیکیشن هم باید هواداران کمک کنند. بعضی از مدیران اشتباه می کنند و تاوان آن را باید هواداران یا بازیکنان بدهند. یک مدیر هر کاری که دلش خواست انجام دهد و بعد بگذارد برود. از هواداران می خواهم که کمک کنند تا مشکلات حل شود. مشکلات مربوط به برانکو و کالدرون مسلما در آینده خیلی شرایط ما را سخت خواهد کرد.

 

کاپیتان پرسپولیس درباره محرومیت شجاع خلیل زاده و اینکه او با بازی عصبی خود می‌تواند به تیم ضربه بزند گفت: شجاع یکی از بهترین بازیکنان ماست. خیلی تلاش می کند و انرژی می گذارد. دیروز دو تیم با هواداران زیاد با هم بازی داشتند و این فشار را زیادی می کند. امیدوارم فشار زیاد را بازیکنان بتوانند تحمل کنند و عصبانی نشوند. شجاع یکی از بهترین های ماست اما این عصبی بودنش هم خودش و هم تیم را اذیت می‌کند. آقای گل محمدی هم به او تذکر دادند و هم بقیه بازیکنان با او صحبت می کنند. ما به شجاع نیاز داریم و او باید به تیم کمک کند و نباید با این شرایط عصبی خودش را از شرایط بازی خارج کند. او خیلی تلاش می کند و امیدوارم اخلاقش بهتر و بهتر شود.

 

همچنین از سیدجلال درباره چالش هواداران پرسپولیس و اشکان دژآگه بعد از تعویض این ستاره ملی پوش سوال کردیم که او درباره هم‌تیمی سابقش در تیم ملی گفت: اشکان دژآگه یکی از بهترین‌ها و مورد احترام‌های تیم ملی بوده و فکر نمی‌کنم چیزی که در این بازی اتفاق افتاده باشد چندان جدی باشد. دیدید که اشکان بعد از بازی هم در میکسدزون پرونده این موضوع را گفتن جمله مشکلی ندارم بست. البته امروز یک تصویر از زمان تعویض او منتشر شده که متاسفانه به نظرم در آن  سوتعبیر و شیطنت وجود دارد. با توجه به شناختی که از اشکان دارم و چیزی که از حرفه‌ای بودن او می‌دانم به هیچ وجه از الفاظ زشتی استفاده نمی‌کند. از هواداران پرسپولیس هم انتظار دارم احترام این بازیکن بزرگ فوتبال ایران و تیم ملی را نگه دارند و حرمت شکنی نکنند. ما همه بچه های یک آب و خاک هستیم و نباید مسائل فوتبالی به جاهای باریک کشیده شود.

 

 

دیدگاه‌ها