کد خبر : 1665056 | 08 بهمن 1398 ساعت 22:01 | 33.9K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال اریکسن به رئال مادرید منتفی شد؟

در واقع این خود رئال مادرید و زین الدین زیدان بودند که قید خرید کریستن اریکسن را زدند.

چرا انتقال اریکسن به رئال مادرید منتفی شد؟


به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه اینتر با کریستین اریکسن برای انتقالی به ارزش مبلغ 20 میلیون یورو به توافق رسید، این سؤال مطرح می شود که چرا رئال مادرید اجازه داد بازیکن ارزشمندی که در ماه ژوئن قراردادش به پایان می رسید، راهی تیم دیگری شود؟  

 

1473155

 

هافبک دانمارکی طی دو سال اخیر با رئال مادرید در ارتباط بوده و شایعاتی در مورد احتمال انتقال او به اسپانیا وجود داشت. وکلای اریسکن در دو نوبت با نمایندگان رئال مادرید دیدار کرد و به توافق ضمنی نیز دست یافته بودند. اما دانیل لووی، مالک تاتنهام مانع خروج اریکسن در تابستان سال 2018 شد. در آن زمان او درخواست مبلغ گزافی داشته و حتی در تابستان گذشته خواهان پرداخت 100 میلیون یورو برای این بازیکن بود. اما مدیران رئال مادرید به خاطر مواضع سخت دنیل لووی که به این نام در مذاکرات نقل و انتقالات مشهور است، تصمیم گرفتند قید خرید کریستن اریکسن را بزنند و در عوض، آنها منتظر زمان بهتری برای جذب این بازیکن بودند.

 

اما با انتصاب زین الدین زیدان، انتقال اریکسن نیز منتفی شد، زیرا او پیش از هر بازیکنی خواهان انتقال پل پوگبا بود. اریکسن با وجود همه سیگنال های منفی که از طرف برنابئو آمده بود، منتظر تغییر شرایط بود. اما این اتفاق هرگز رخ نداد و او را مجبور به گوش دادن به پیشنهادات دیگر شد. همچنین توافق با دنی فن دبیک یکی دیگر از دلایل منتفی شدن جذب کریستن اریکسن بود. مدیران رئال مادرید معتقدند هافبک هلندی آژاکس گزینه بهتری از اریکسن است و به همین دلیل در نهایت هافبک دانمارکی راهی سن سیرو شد.

 

1473646

دیدگاه‌ها