کد خبر : 1665143 | 09 بهمن 1398 ساعت 13:45 | 26.4K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره اسپانیایی فلامینگو بالاخره آرسنالی شد

آرسنال به جذب پابلو ماری، ستاره اسپانیایی فلامینگو نزدیک شد و او که سابقه بازی در منچسترسیتی را هم دارد به زودی راهی امیریتس خواهد شد.

ستاره اسپانیایی فلامینگو بالاخره آرسنالی شد

به گزارش "ورزش سه"، بر اساس اعلام وبسایت گل، باشگاه آرسنال به جذب پابلو ماری، دفاع وسط اسپانیایی باشگاه فلامینگو نزدیک شده و او که پیش از این به مدت سه سال سابقه حضور در منچسترسیتی را هم داشته ابتدا به عنوان بازیکن قرضی به آرسنال پیوسته و البته توپچی‌ها این گزینه را خواهند داشت که او را در تابستان آینده دائمی کنند.

 

بر اساس این گزارش دو باشگاه آرسنال و فلامینگو در این باره به توافق رسیده‌اند. ماری این هفته در کنار ادو، مدیر ورزشی آرسنال به لندن پرواز کرد تا در تستهای پزشکی باشگاه آرسنال شرکت کند. ولی او یک روز بعد به برزیل برگشت چرا که فلامینگو نتوانسته بود درباره جزئیات انتقال او با آرسنال به توافق برسد.

 

1473829

 

بعد از آن مذاکرات دو باشگاه ادامه یافت و به گزارش گل، دو باشگاه سرانجام دیشب درباره انتقال او به توافق نهایی رسیدند. بعد از آن باشگاه فلامینگو به پابلو ماری اجازه داده که دوباره به لندن سفر کرده و پیش از پایان مهلت نقل و انتقالات زمستانی، قراردادش با آرسنال را قطعی کند.

 

به گزارش گل، پابلو ماری 26ساله ابتدا تا پایان فصل یک قرارداد قرضی با آرسنال امضا خواهد کرد که بر اساس یکی از گزینه‌های آن آرسنال می‌تواند در تابستان آتی قرارداد او را دائمی کند. البته آرسنال مجبور به این کار نخواهد بود و می‌تواند به قرارداد قرضی او پایان بدهد.

 

دیدگاه‌ها