کد خبر : 1665166 | 09 بهمن 1398 ساعت 15:15 | 54.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای بیلد

افشای رقم فسخ قرارداد پدیده نروژی دورتموند

با تنها 75 میلیون یورو ارلینگ هالند قادر به جدایی از دورتموند و انتقال به باشگاهی بزرگتر خواهد بود.

افشای رقم فسخ قرارداد پدیده نروژی دورتموند

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند پدیده نروژی این روزهای فوتبال اروپا شروعی طوفانی در بروسیا دورتموند داشته است. او که همین زمستان و پس از درخشش در سالزبورگ و با قراردادی به ارزش 20 میلیون یورو به بروسیا دورتموند پیوست، توانسته در 56 دقیقه بازی برای زردها در بوندسلیگا زننده 5 گل باشد که آماری شگفت انگیز است.

 

 

1473873

 

 

هالند مورد توجه باشگاه های بزرگ دیگری هم قرار داشت. یوونتوس و منچستر اما در رقابت با دورتموند شکست خوردند؛ چرا که باشگاه آلمانی حاضر شد رقم فسخ نه چندان بالایی در قرارداد او اضافه کند.

مینو رایولا ایجنت هالند اصرار داشت که رقم فسخ او 50 میلیون یورو باشد اما در نهایت طبق ادعای بیلد، این رقم 75 میلیون یورو در نظر گرفته شد. بند فسخ او از زمستان آینده معتبر خواهد بود و باشگاه های بزرگ اروپایی از زمستان بعد با فعال کردن این بند، قادر به جذب پدیده نروژی خواهند بود.

در واقع هالند به دورتموند به عنوان سکوی پرتابی به سمت باشگاهی بزرگتر نگاه می کند. ادامه درخشش و گلزنی های او قطعا باعث خواهد شد که مدت زمان حضورش در دورتموند طولانی نباشد.

بیش از 5 هزار پیراهن ارلینگ هالند در سه هفته که از پیوستنش به دورتموند گذشته، به فروش رفته و این رقم در حال افزایش است. دورتموند با درخشش او توانسته به 4 امتیازی صدرنشین برسد و در نیم فصل دوم، از شانس های اصلی قهرمانی بوندسلیگا خواهد بود.

 

 

1472176

 

دیدگاه‌ها