کد خبر : 1665276 | 10 بهمن 1398 ساعت 10:25 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

درگیری در اتحاد؛ فاجعه مونیخ دستمایه دعوا شد!

باشگاه منچسترسیتی اعلام کرد درباره حادثه درگیری بین هواداران دو تیم سیتی و یونایتد در جریان دیدار دیروز دو تیم که به پرتاب صندلی‌ و وسایل آتش‌زا بین دو گروه هوادار منجر شد، تحقیق خواهد کرد.

درگیری در اتحاد؛ فاجعه مونیخ دستمایه دعوا شد!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی دیشب با وجود شکست 1-0 مقابل منچستریونایتد توانست به فینال جام اتحادیه راه پیدا کند. ولی درگیری بین هواداران دو تیم این بازی را تحت الشعاع قرار داد. بر اساس گزارشها درگیری از زمانی آغاز شد که هواداران یونایتد شروع به پرتاب صندلی‌های ورزشگاه به سمت هواداران سیتی کردند. هواداران سیتی هم در پاسخ دست به اقدام مشابه زده و سپس آنها را با اشاره به فاجعه هوایی مونیخ مسخره کردند.

 

1474033

 

حالا باشگاه منچسترسیتی اعلام کرده که درباره این حادثه تحقیقات مفصلی انجام خواهد داد و فیلمهای موجود را به دقت بررسی خواهد کرد.

 

1474035

 

بعد از گل نمانیا ماتیچ در نیمه اول بازی هم یک نارنجک دودزا با دودی به  رنگ قرمز هم به بخشی از ورزشگاه که به هواداران سیتی اختصاص داشت پرتاب شده بود. اما مشکل زمانی شدت گرفت که گروهی از هواداران یونایتد صندلی‌های خود را از جا کنده و آن را به سمت هواداران سیتی پرتاب کردند.

 

1474037

 

بعد از بازی پپ گواردیولا با اشاره به حادثه حمله به خانه اد وودوارد نایب‌رئیس یونایتد این دست رفتارها را به شدت محکوم کرد و اوله گنار سولسشر هم که پیش از آن حمله به خانه وودوارد را تنفرانگیز خوانده بود از صحبتهای گواردیولا حمایت کرد و این حرکات را تقبیح کرد.

 

1474036

 

دیدگاه‌ها